خبرگزاری کار ایران

شانس قرار گرفتن در جایگاه بهتر را داشتم؛

قاسمی‌نژاد: برای دفاع از آرمان‌ها با جودوکار اسرائیلی مبارزه نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۶۹

در صورت کسب مدال برنز در گرجستان شانس قرار گرفتن در رده دوازدهم رده‌بندی جهانی را داشتم.

جودوکار مشهدی تیم ملی کشور اظهار کرد: در صورت کسب مدال برنز در گرجستان شانس قرار گرفتن در رده دوازدهم رده‌بندی جهانی را داشتم.

به گزارش ایلنا، امیر قاسمی‌نژاد که چندی پیش در ۲ رقابت بین‌المللی جودو در کشورهای گرجستان و ترکیه حضور یافته بود، گفت: با امتیازاتی که در این رقابت‌ها بدست آوردم با ۵ پله صعود به رده هفدهم رده‌بندی جهان راه یافتم.

وی با بیان اینکه شانس قرار گرفتن در جایگاه بهتر رده‌بندی جهانی را داشتم، افزود: در رقابت‌های جایزه بزرگ تفلیس حریفانی از کشورهای اوکراین و آذربایجان را ضربه فنی کردم اما در مرحله ما قبل فینال مقابل جودوکار گرجستانی دارنده رتبه نخست رنکینگ جهانی شکست خوردم و به گروه بازنده‌ها رفتم.

این ملی‌پوش ارزنده استان ادامه داد: در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به یک جودوکار اسرائیلی برخورد کردم که به منظور دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های کشورم مسابقه ندادم و پنجم شدم.

وی با اشاره به آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی جودو کشور برای کسب آمادگی در رقابت‌های آسیایی اینچوئن، بیان کرد: در همین راستا تیم ملی رقابت‌ها در خردادماه رقابت‌های گرند اسلم باکو را پیش رو دارد که امیدوارم نتیجه خوبی در این رقابت‌ها کسب کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز