خبرگزاری کار ایران

با یک تیم وارد مسابقات لیگ می‌شوم؛

مقصودی: ناطق هم بماند دیگر به فدراسیون بوکس برنمی‌گردم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۲۸

فعلا که حاجی ناطق در فدراسیون مشغول به کار است. البته باید دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس گفت: دیگر به فدراسیون بازنخواهم گشت، حتی اگر حاج ناطق نوری بماند.

به گزارش ایلنا، اواخر سال گذشته بود که منوچهر مقصودی نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی بوکس در اقدامی غیرمنتظره و بدون اینکه نامه استعفای خود را به رئیس فدراسیون ارائه دهد، از فدراسیون کنار رفت.

مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه بدون استعفا با فدراسیون قطع همکاری کرده، اظهار داشت: وقتی گفتم می‌روم دیگر نیازی به استعفا نیست چون دیگر به فدراسیون نخواهم رفت.

وی در مورد اینکه تعدادی از اهالی بوکس کشور با حضور در دفتر وی خواستار بازگشت مجدد او به فدراسیون شده‌اند، خاطرنشان کرد: این دوستان به من محبت دارند. البته آنها برای تبریک به مناسبت سال نو به دفتر من آمدند. با این حال اگر هم می‌خواستند که برگردم، هیچ‌گاه این کار را نمی‌کردم.

نایب رئیس سابق فدراسیون با بیان این‌که به دلیل سال‌ها فعالیت در فدراسیون احساس خستگی می‌کنم، ادامه داد: بنده حتی اگر ناطق نوری هم بماند، دیگر به فدراسیون بوکس باز نخواهم گشت.

وی همچنین درخصوص بلاتکلیفی در رأس مدیریت فدراسیون بوکس گفت: فعلا که حاجی ناطق در فدراسیون مشغول به کار است. البته باید دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

مقصودی در پاسخ به این سوال که با توجه به خبرهای ضد و نقیض در رابطه با حضور ناطق‌نوری، آیا فکر نمی‌کنید ماندن وی تحت هر شرایطی به جایگاه انقلابی و سیاسی او خدشه وارد می‌کند، تصریح کرد: وی خود بهتر می‌داند در مورد کارها چگونه تصمیم بگیرد و به همین دلیل من نمی‌توانم در این‌باره اظهارنظر کنم.

پست نایب رئیسی هم در ورزش ایران و هم در ورزش جهان پستی تشریفاتی است، اما مقصودی جزو معدود نواب رئیس قدرتمند در ورزش کشور بود. مدیر سابق تیم‌های ملی بوکس در این خصوص یادآور شد: بنده معتقد بوده و هستم در هر مسئولیت باید نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهیم. ضمن این‌که حرمت بزرگترها و پیشکسوتان را نیز باید در نظر داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد در مجمع انتخابات فدراسیون بوکس کاندیدا شوید، افزود: به هیچ عنوان چنین قصدی ندارم. بنده روز اول که به بوکس آمدم گفتم با حضور حاجی ناطق، در خدمت این ورزش هستم. حالا هم که از فدراسیون رفته‌ام، به هیچ عنوان قصد بازگشت ندارم.

مقصودی در پایان به برنامه‌های خود جهت حضور در ورزش کشور اشاره کرد و گفت: من هیچ‌گاه از ورزش دور نبوده و نخواهم بود. بر این اساس در نظر دارم تیمی را تشکیل دهم و آن را در مسابقات لیگ و کشوری شرکت دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز