خبرگزاری کار ایران

اعتراض‌ خود را از طریق وزارت ورزش پیگیری می‌کنیم؛

پاشایی: ملی‌پوشان موی‌تای رئیس انجمن را قبول ندارند / کسی در تمرینات شرکت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۴۸

بی‌توجهی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی به خواسته‌های به حق جامعه موی‌تای، باعثشد مربیان و ملی‌پوشان تصمیم بگیرند در اردو حضور پیدا نکنند.

مدیر سابق تیم‌های ملی موی‌تای گفت: مربیان و ملی‌پوشان به خاطر اینکه رئیس انجمن را قبول ندارند، از حضور در تمرینات تیم ملی موی‌تای خودداری می‌کنند.

به گزارش ایلنا، اواخر سال گذشته جواد نصیری از ریاست انجمن موی‌تای برکنار و به جای وی، حمدالله عبادتی منصوب شد، اتفاقی که عکس‌العمل‌های متفاوتی را به خصوص از جانب اردونشینان و مربیان تیم ملی به دنبال داشت. به گونه‌ای که آنها دسته جمعی استعفا دادند و به این ترتیب تمرینات تیم ملی تعطیل شد.

محمد پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد تعطیلی تمرینات تیم ملی موی‌تای در فاصله اندک باقی مانده تا آغاز مسابقات جهانی مالزی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان پس از گزینش در ۳ مسابقه وارد اردو شدند. ابتدا مسابقات کشوری در رشت که نفرات اول وارد اردو شدند. در این مرحله از آنها و زیر نظر دکتر کاتوزیان تست آمادگی جسمانی گرفته شد.

وی افزود: در مرحله بعد، از تمامی قهرمانان سال ۲۰۱۰ دعوت کردیم که به همراه برترین‌های تست آمادگی جسمانی، به اردو راه یافتند. در ادامه، میان نفرات اول و دوم مسابقات کشوری رشت و سایر دعوت‌شدگان انتخابی برگزار کردیم که در نهایت و پس از انتخابی درون اردویی، بهترین‌ها گزینش شدند و در اردو ماندند.

مدیر سابق تیم‌های ملی موی‌تای ادامه داد: اردو به بهترین شکل در حال برگزاری بود که به یکباره و یک شبه انجمن دچار تغییر شد. پس از این اتفاق، نمایندگان استان‌ها، مربیان تیم ملی و قهرمانان در اعتراض به این انتصاب نزد رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی رفتند که وی در اظهارنظری عجیب اعلام کرد کاری از دست من ساخته نیست!

پاشایی با اشاره به پیگیری معترضان به انتصاب عبادتی به عنوان رئیس انجمن موی‌تای اظهار داشت: این تغییر و همچنین بی‌توجهی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی به خواسته‌های به حق جامعه موی‌تای، باعثشد مربیان و ملی‌پوشان تصمیم بگیرند در اردو حضور پیدا نکنند.

وی کارنامه رئیس جدید انجمن موی تای را سیاه دانست و تصریح کرد: در حال حاضر اردوی تیم ملی تعطیل است. البته ملی پوشان به صورت انفرادی و در شهرهای محل سکونت خود تمرینات خود را ادامه می دهند. اما هم اکنون چیزی به نام تیم ملی نداریم.

مدیر سابق تیم های ملی موی تای در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ملی پوشان حاضر در اردو به خاطر منافع ملی و اهمیت مسابقات جهانی بهتر نبود فعلا در اردوها حضور می یافتند، یاد آور شد: بله، اما این مساله در مورد وی صدق نمی کند. چرا که سابقه او کاملا مشخص و البته سیاه است و کسانی که ایشان را قبول ندارند، بسیار زیاد هستند. وی در دوره ای که مسئول موی تای کشور بود، تخلفاتی زیادی انجام داد، به گونه ای که سال ۸۶ و پس از اعترضات مکرر استان ها و بسیاری از اهالی موی تای، سرانجام برکنار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز