خبرگزاری کار ایران

با هر فردی آماده ام مناظره کنم؛

خادم: از اتفاقات اخیر متاسفم / حرمت ها باید حفظ شود / انتشار لیست خوش سلیقگی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۲۵

به صراحت می گویم که حاضرم با هر فرد، گروه یا تیمی که درباره این مسائل ادعایی دارد رو در رو صحبت کنم اما نمی توانم در فضایی که یک حرف بشنوم و یک حرف بگویم وارد شوم.

نماینده تام الاختیار وزارت ورزش در باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: متاسفم که این اتفاقات در روزهای آخر می افتد و احتمالا در روزهای آینده هم بیشتر مطرح می شود. ما دنبال فوتبال تماشاگرپسند و جذاب هستیم تا اگر مردم برای آن هزینه می کنند از آن لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر رضا خادم ضمن بیان این مطلب افزود: در دو ماهی که این مسئولیت را برعهده داشتم جلسات زیادی با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ داشتم تا فوتبال را به استانداردهای بین المللی برسانیم. البته این کار باید زودتر انجام می شد. طبیعی است که این کار سر و صداهای زیادی را به پا می کند. با توجه به اراده ای که در وزارت ورزش هست امیدوارم به شرایطی برسیم که این مسائل را به حداقل برسانیم. دیدیم که در روزهای آخر هم حتی تماشاگر کمی به ورزشگاه ها رفتند.

خادم همچنین درباره شرط های مورد ادعای پرسپولیسی ها گفت: افرادی که نام برده شد اسطوره های فوتبال ما هستند و باید حرمتشان حفظ شود. در جلسه عصر دوشنبه با وزیر ورزش با وجود صحبت هایی که علیه وزیر انجام شده بود، تاکید داشتند که باید حرمت ها حفظ شود. به هر حال به قول معروف ما وارد آب شده ایم و به ناچار پایمان خیس می شود.

وی افزود: اکنون شرایط طوری نیست که مسائل را عنوان کنم و باید حداکثر آرامش را تامین کنیم که تیمی که لایق است قهرمان شود. به صراحت می گویم که حاضرم با هر فرد، گروه یا تیمی که درباره این مسائل ادعایی دارد رو در رو صحبت کنم اما نمی توانم در فضایی که یک حرف بشنوم و یک حرف بگویم وارد شوم. اگر فرصتی فراهم شد آمادگی دارم که با هر فردی که مدرکی دارد رو در رو و شفاف صحبت کنم. این کار برای آینده فوتبال ما هم بهتر است.

در ادامه خادم که در برنامه ۹۰ صحبت می کرد درباره شائبه پرداخت های غیر معمول به برخی رسانه ها و افراد با تکذیب این موضوع گفت: هیچ مستندی در این خصوص ارائه نشده است اما درباره قراردادها همانی که سازمان لیگ ثبت کرده و استناد ما هم بر اساس آن است گویا تفاوت هایی دارد. البته اکنون بهتر بود لیست قرارداد اعضای تیم منتشر نمی شد و مطرح شدن این موضوع خوش‌سلیقگی نبود، هرچند در سازمان لیگ موجود است و خیلی ها از آن مطلع هستند.

معاون وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: کفاشیان گفت که قراردادها را دیده و آنها را با آنچه در سازمان لیگ موجود است مغایر دیده است. مثلا اگر این ارقام واقعی باشد عنوان شده که به فردی رقمی اضافه بر قرارداد داده شود. کفاشیان هم بر این اساس گفت که نمی دانسته باید در این مورد چه کند. به نظرم کاری که صورت گرفته کمک به باشگاه پرسپولیس بوده است.

خادم افزود: نمی خواهم بگویم که این گزارش مستند است یا خیر اما منتشر شده و اگر شما هم این لیست را ببینید و قرار باشد براساس آن تصمیمی بگیرید به نظر شما آیا درست است که پولی را براساس این آمار تقسیم کنید؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز