خبرگزاری کار ایران

شریفات:

چین و قطر حریفان اصلی متین هستند

کد خبر : ۱۵۸۰۷۳

شرایط سالن خیلی مطلوب نبود ما نتوانستیم در سالن اصلی مسابقات تمرین کنیم. با این حال انگیزه زیادی داریم و به شرایط مطلوب هم رسیده ایم و فکر نمی کنم مشکلی پیش رو داشته باشیم.

بازیکن متین ورامین در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با ارزیابی حریفان گفت: بدون تردید تیم های باشگاهی چین و قطر حریفان اصلی ما هستند.
به گزارش ایلنا، مصطفی شریفات در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا اظهار کرد: سه روز است که در شهر مانیل تمرینات خود را دنبال می کنیم. خدارا شکر تمرین ها راضی کننده بود. البته شرایط سالن خیلی مطلوب نبود ما نتوانستیم در سالن اصلی مسابقات تمرین کنیم. با این حال انگیزه زیادی داریم و به شرایط مطلوب هم رسیده ایم و فکر نمی کنم مشکلی پیش رو داشته باشیم.
وی افزود: تیم هایی امسال در جام باشگاه های آسیا شرکت کرده اند نسبت به دوره های قبل سطح بالاتری دارند. بازیکنان اروپایی تیم های مختلف قعا خطرناک هستند. به هر حال چند تیم مدعی در این مسابقات حضور دارد که کار آسانی برابر آن ها نداریم. تیم های چین و قطر حریفان اصلی ما در این دوره هستند. امیدوار هستم که با همت و تلاش بازیکنان بتوانیم در این دوره بهترین نتیجه را بگیریم.
والیبالیست متین ورامین درباره میزبانی فیلیپینی ها گفت: به نظرم شرایط میزبانی معمولی است. آن طور که ما انتظار داشتیم میزبانی شایسته ای به عمل نیامد. مشکل بیشتر به سالن بر می گشت. متاسفانه سالن اصلی را در اختیار تیم ما قرار ندادند. همین موضوع قدری مشکل ساز شد. باید در جریان بازی های دور مقدماتی به آمادگی کامل دست پیدا کنیم.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز