خبرگزاری کار ایران

سرمربیگری تیم ملی حق من است؛

جلالی: برکناری نصیری کار خود علیپور است!

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۱۷

بدون این نفراتی که ما انتخاب کرده بودیم، تیم به مالزی نمی‌رود و اگر هم این اتفاق بیفتد، به احتمال زیاد اعضای تیم ایران نمی‌توانند در رقابت‌های جهانی مسابقه بدهند.

سرمربی سابق تیم ملی موی‌تای گفت: تیم ملی شاید به رقابت‌های جهانی مالزی اعزام شود، اما فکر نمی‌کنم ملی‌پوشان بتوانند مسابقه بدهند.

محمد جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد استعفای دسته جمعی مربیان و اعضای تیم ملی موی‌تای افزود: از روز اولی که کارم را در تیم ملی شروع کردم، می‌دانستم مسابقات مهمی در پیش داریم. به همین دلیل و پس از چند مرحله گزینشی، ۱۴ نفر را جهت اعزام فیکس کردیم، اما تغییر در انجمن برنامه‌های ما را به هم ریخت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود اعضای تیم ملی به خاطر منافع ملی فعلا استعفا نمی‌دادند و تا بعد از مسابقات جهانی صبر می‌کردند، تصریح کرد: این تصمیم خود بچه‌ها بود. از سوی دیگر وقتی به رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعتراض کردیم، وی به ما گفت بنده مامورم و معذور! درصورتی که انتصاب عبادتی کار شخص علیپور است.

سرمربی سابق تیم ملی موی‌تای در واکنش به این موضوع که علیپور طی حکمی نصیری را به عنوان مشاور اجرایی خود در فدراسیون انجمن‌های ورزشی منصوب کرده، اظهار داشت: بنده نمی‌دانم نصیری این حکم را قبول کرده یا نه؛ ما حتی به رئیس فدراسیون گفتیم شما سرپرستی انجمن را بر عهده بگیرید تا بعد از مسابقات جهانی که مجمع برگزار شود. وی ابتدا این پیشنهاد را قبول کرد، اما بعد از چند روز حرف خود را تکذیب کرد و در واقع زیر قولش زد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چیزی به نام تیم ملی موی‌تای نداریم، گفت: ورزشکارانی که فیکس شده بودند و نام آنها به مسئولان برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان ارسال شده بود، همگی استعفا داده‌اند و به همین جهت ما الان تیم ملی نداریم.

جلالی همچنین درخصوص ارسال اسامی جدید به مسئولان مسابقات جهانی مالزی خاطرنشان کرد: بدون این نفراتی که ما انتخاب کرده بودیم، تیم به مالزی نمی‌رود و اگر هم این اتفاق بیفتد، به احتمال زیاد اعضای تیم ایران نمی‌توانند در رقابت‌های جهانی مسابقه بدهند.

مسئول سابق کمیته آموزش انجمن موی‌تای در ادامه به انتقاداتی که از وی می‌شود اشاره کرد و یادآور شد: زمانی که جواد نصیری رئیس انجمن موی‌تای شد و بنا به دعوت استاد توحیدی، به تیم ملی آمدم. بنده تاکنون ۱۰ شاگرد قهرمان جهان به تیم ملی معرفی کردم که ورزش موی‌تای را از ابتدا نزد من آغاز کرده‌اند؛ پس این حق من است که سرمربی تیم ملی باشم.

وی افزود: علاوه بر اینها، بنده در رأی‌گیری که چندی پیش در انجمن برگزار شد، توانستم با رأی قاطع به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب بشوم. این حرف‌ها را کسانی می‌زنند که در آن جلسه رأی‌گیری موفق به گرفتن رأی نشدند.

سرمربی سابق تیم ملی درخصوص نتایج احتمالی تیم ملی در مسابقات جهانی مالزی اظهار داشت: ما تا قبل از انتصاب جدید در رأس انجمن، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم، اما این اتفاق برنامه‌های ما را به هم ریخت. با این حال امیدوارم تیم ملی در رقابت‌های مالزی نتیجه بگیرد.

جلالی در پایان در مورد نارضایتی عمومی در موی‌تای کشور در زمان ریاست نصیری تصریح کرد: چنین چیزی را قبول ندارم. نصیری هیچ‌گاه تصمیم شخصی نمی‌گرفت و همه کارها پس از بررسی در کمیته فنی و البته با نظر کارشناسان انجام می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز