خبرگزاری کار ایران

کاراته مالزی در بازی‌های آسیایی دو طلا می‌گیرد؛

عطایی: در ایران هم اردو می‌زنیم هم بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۸۲

به احتمال ۹۰ درصد با تیم ملی اصلی ایران نیز مسابقه ای تدارکاتی خواهیم داشت که البته خبر نهایی در این خصوص بعد از جلسه امروز(یکشنبه) ما با مسئولان فدراسیون کاراته قطعی خواهد شد.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال مالزی گفت: به احتمال ۹۰ درصد با تیم ملی اصلی ایران، دیداری تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، ملی‌پوشان تیم زیر ۲۱ سال کاراته مالزی، صبح روز شنبه به تهران سفر کردند تا ضمن برپایی اردو، چند مسابقه دوستانه نیز با تیم‌های مختلف ایران برگزار کنند. سرمربیگری این تیم برعهده یوسف عطایی از قهرمانان سابق کاراته کشورمان است.

عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اهداف سفر تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال مالزی به ایران تصریح کرد: ما ۱۲ روز در ایران اردو خواهیم زد که در این مدت، چند بازی دوستانه نیز با تیم های کشورمان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: به احتمال ۹۰ درصد با تیم ملی اصلی ایران نیز مسابقه ای تدارکاتی خواهیم داشت که البته خبر نهایی در این خصوص بعد از جلسه امروز(یکشنبه) ما با مسئولان فدراسیون کاراته قطعی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال مالزی به سایر برنامه های این تیم در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: چند استان علاقه مند برپایی اردو با کاراته کاهای مالزی شده اند که تا این لحظه گویا سفر ما به استان گرگان قطعی شده است.

عطایی در ادامه در مورد وضعیت کاراته کشور مالزی خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون کاراته مالزی مدتی است این ورزش را در مدارس این کشور راه اندازی و توسعه کاراته را از پایه آغاز کرده اند. به همین جهت آینده ای درخشان در انتظار کاراته مالزی است.

وی ادامه داد: با توجه به سرمایه گذاری خوبی که در کاراته مالزی انجام شده، پیش بینی می کنم کاراته کاهای این کشور بتوانند در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی ۲ مدال طلا بگیرند.

سرمربی تیم ملی کاراته مالزی در پایان درخصوص مدت قرارداد خود با فدراسیون این کشور گفت: بنده تا سال ۲۰۱۸ در خدمت کاراته مالزی هستم و با فدراسیون کاراته مالزی قرارداد دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز