خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز مادر و در سراسر کشور؛

جشنواره شنای مادران سالم ۳۰ فروردین برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۵۹۳۷۳

هدف ما از برگزاری این جشنواره توسعه ورزش همگانی برای ارتقای سلامت بانوان و حتی تشویق فرزندان آنها به شنا کردن است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون شنا از برگزاری جشنواره سراسری شنای مادران به مناسبت گرامی داشت هفته زن خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شهرناز ورنوس نایب رئیس بانوان با اشاره به فعالیت بانوان در سال جدید افزود: در سال جدید برنامه هایی را برای بانوان در نظر داریم که برگزاری جشنواره شنای مادران سالم به مناسبت گرامیداشت روز زن در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید امسال سومین دوره برگزاری این رقابت ها است که از ۳۰ فروردین ماه به مدت یک هفته انجام می شود. خوشبختانه در سال های گذشته استان ها استقبال گسترده ای از این طرح داشتند و بیش از ۲۰ استان در سراسر ایران این جشنواره را برگزار کردند.

ورنوس در مورد اهداف برگزاری این جشنواره یادآور شد: هدف ما از برگزاری این جشنواره توسعه ورزش همگانی برای ارتقای سلامت بانوان و حتی تشویق فرزندان آنها به شنا کردن است.

نایب رئیس بانوان در ادامه تصریح کرد: به پیشنهاد معاونت ورزش و امور بانوان وزارت ورزش و جوانان به منظور تجلی و تحقق توانمندی های زنان و دختران ورزشکار هر یک از روزهای هفته زن با عنوان های شنبه: زن کرامت انسانی و عدالت اجتماعی، یکشنبه: زن، سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی، دوشنبه: زن، تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف، سه شنبه: زن، مشارکت سیاسی و اجتماعی، چهارشنبه: زن، شادابی و امید به آینده، پنجشنبه: زن، فرهنگ و هنر اسلامی و خودباوری، جمعه: زن، معنویت و امنیت اجتماعی نام گذاری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز