خبرگزاری کار ایران

اقدامات وزارت‌ورزش و کمیته ملی را رصد می‌کنیم؛

ولی‌زاده: روند انتصابات کند و گاهی کارآمد و تخصصی نبوده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۷۶

به اعتقاد من در این دوران مدیریت محمود گودرزی روند انتصابات کند بوده و البته برخی از انتصابات وی خیلی کارامد و تخصصی نبوده است.

یک عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که وزیر ورزش باید یک روند مثبت‌تری را در این وزارتخانه به کار گیرد.

صمد ولی‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به روند این روزهای ورزش در دولت تدبیر و امید گفت: درست است در مدت ۶ ماه نمی‌شود در مورد مدیریت وزیر ورزش راحت قضاوت کرد، ولی نگاهی به اتفاقات ۶ ماه گذشته در ورزش نشان می‌دهد که بایستی وزیر ورزش یک روند مثبت تر و کارآمدتری را در پیش بگیرد. به اعتقاد من در این دوران مدیریت محمود گودرزی روند انتصابات کند بوده و البته برخی از انتصابات وی خیلی کارامد و تخصصی نبوده است.

رئیس سابق فدراسیون ووشو در ادامه تاکید کرد: سال‌های متمادی است که تحصیلکرده‌‌های تربیت‌بدنی و فارغ التحصیلان دانشگاه ورزش مدعی هستند که می‌توانند بهتر از سیاسیون و ورزشی‌ها، ورزش را اداره کنند و الان این ادعا به خوبی محک زده می‌شود. نگاهی به گذشته نشان می‌دهد تا به حال مدیریت کلان ورزش اکثرا در دست مدیران سیاسی و غیر ورزشی بوده که از بیرون ورزش آمده بودند و افراد ورزشی غیر تحصیلکرده تربیت بدنی نیز در سطح مدیران و معاونین حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به رویکرد محمود گودرزی در وزارت ورزش گفت: شعار اصلی وزیر ورزش این بوده که می‌خواهد از تحصیلکرده‌های ورزش استفاده کند، ولی به اعتقاد من اگر روند کنونی ادامه پیدا کند شکست سختی برای بحثمدیریت تحصیلکرده‌های ورزش خواهد بود. بی‌شک مدیریت ورزش نیاز به فاکتورهای اساسی مانند تخصص‌گرایی، تجربه‌گرایی، سرعت در تصمیم‌گیری، مهره‌چینی صحیح و جسارت در تصمیم‌گیری دارد که متاسفانه در ۶ ماه گذشته همه این فاکتورها را ندیده‌ایم.

یکی از فعالین ستاد حسن روحانی در ادامه گفت: من به عنوان یک کارشناس ورزش و کسی که در ۳۰ سال گذشته در بدنه ورزش و بخش‌های مختلف این حوزه فعال بوده‌ام سعی دارم با نگاهی علمی به قضایا نگاه کنم و همه جوانب را در تحلیل‌های خود در نظر بگیرم. عبور از شرایط سخت و بحرانی که ورزش در ۸ سال گذشته به خود دیده نیاز به مدیریت کارآمدتر در وزارت ورزش را بیشتر کرده و امیدوارم وزیر ورزش در ادامه راه دولت بتواند با تصمیماتی بهتر اوضاع را به سمت بهبود سوق دهد.

رئیس سابق فدراسون ووشو همیچنین با اشاره به اهمیت بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار کرد: ‌به نظرم بازی‌های آسیایی آوردگاه مهم سیاسی – ورزشی است، اما متاسفانه با فرصت‌سوزی و روند کند آماده‌سازی تیم‌ها می‌رود که به یک چالش جدی برای ورزش تبدیل شود. من نگاه، تدارکات و برنامه‌ریزی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش را در حد بازی‌های آسیایی نمی‌بینم.

ولی‌زاده در پایان گفت: ‌ بدون شک مردم توجه ویژه‌ای به ورزش و نتایج آن دارند و دولت هم روی نتایج ورزش حساب باز کرده، ضمن آنکه شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور درباره ورزش باید جامه عمل به خود بپوشند. ما به عنوان کارشناسان و فعالین بخش ورزش ستاد دکتر روحانی و طرفداران دولت قطعا اقدامات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را دنبال می‌کنیم و هر کجا احساس کنیم ورزش مسیر نامناسبی را می‌رود به صورت جدی به آن ورود خواهیم کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز