خبرگزاری کار ایران

سال پرکاری را پیش رو داریم؛

میرزا آقابیگ: راگبی به اینچئون برود نتایج آبرومندانه‌ای می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۳۷

اردوی تیم ملی ۷ نفره مردان و زنان را در تابستان بر پا خواهیم کرد که نفرات برتر و آماده به مسابقات آسیایی که تیرماه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

رئیس انجمن راگبی گفت: در سال ۹۳ علاوه بر حضور در میادین بین المللی، میزبانی مسابقات جوانان آسیا و همچنین اردوهای ملی و لیگهای داخلی را در برنامه داریم.

به گزارش ایلنا، حسن میرزاآقابیگ با بیان این مطلب افزود: نخستین برنامه انجمن اعزام تیم منتخب فارس به مسابقات سید ۲ آسیا در دوحه قطر است که اوخر اردیبهشت‌ماه صورت می‌گیرد، خردادماه برگزاری مسابقات جام قهرمانان را در برنامه داریم و متعاقب آن اردوی تیم ملی ۷ نفره مردان و زنان را در تابستان بر پا خواهیم کرد که نفرات برتر و آماده به مسابقات آسیایی که تیرماه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: لیگ‌های دسته یک و دو راگبی ۷ نفره مردان و زنان اواخر تابستان برگزار می‌شود و قصد داریم در ۳ ماهه پاییز لیگ ۱۵ نفره دسته یک و دو کشور را برپا کنیم.

میرزا آقابیگ درخصوص میزبانی کشورمان از مسابقات آسیایی راگبی گفت: با موافقت فدراسیون آسیایی میزبانی مسابقات جوانان زیر ۱۹ سال سید ۳ آسیا را برعهده گرفتیم که هنوز تاریخ دقیق برگزاری این رقابت‌ها به ما اعلام نشده است. حضور پرقدرت در مسابقات غرب آسیا که اوایل مهرماه در امارات برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های مهم ما است که باید در این رقابت‌ها از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود دفاع کنیم.

رئیس انجمن راگبی درخصوص توجه به رده‌های سنی پایه تاکید کرد: انجمن راگبی نگاه ویژه‌ای به استعدادیابی و آموزش دارد و تقویت رده‌های سنی پایه را یک اصل می‌داند و برای این مهم در نظر داریم که در تابستان مسابقات تگ راگبی(رده سنی پایه) را برگزار کنیم و از این رقابت‌ها مستعدین و جوانان آتیه دار را شناسایی خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: درخصوص حضور راگبی در بازی‌های آسیایی اینچئون جلسه خوبی را به همراه محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار کردیم و برنامه‌ها و شرایط این رشته را اعلام نمودیم و اگر این رشته به اینچئون اعزام شود مطمئنا نتایج خوب و آبرومندانه‌ای کسب خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز