خبرگزاری کار ایران

کدام تیم ملی قرار است به مسابقات جهانی برود؟

احمدی: تا عبادتی هست، به تیم ملی برنمی‌گردم / نصیری هیچ‌کس را حذف نمی‌کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۵۹

اینکه ما اردو را ترک کردیم، به خاطر مخالفت با خواسته‌مان مبنی بر فیکس شدن در تیم ملی نبود. ما عبادتی را به رسمیت نمی‌شناسیم و بر مواضع خود محکم نیز ایستاده‌ایم.

کاپیتان تیم ملی موی تای گفت: علی‌رغم احترامی که برای اردونشینان و مربیان تیم ملی قائلم، تا زمانی که عبادتی سرپرستی انجمن را برعهده دارد، دیگر به اردو بازنخواهم گشت.

جعفر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اظهارات سرپرست انجمن موی‌تای که گفته بود احمدی و برخی از موی‌تای‌کاران کرج، عنوان کرده بودند باید در تیم ملی فیکس شوند که پس از مخالفت با این خواسته اردو را ترک کردند، اظهار داشت: بنده نمی‌خواستم جواب وی را بدهم و وارد حاشیه شوم، اما وقتی می‌بینم وی صحبت‌های نادرستی مطرح کرده، ناگزیرم جواب او را بدهم.

وی افزود: ابتدا باید بگویم من از زمانی که عبادتی سرپرست انجمن موی‌تای شده، در اردو حضور نداشتم و ملی‌پوش تیمی که وی تشکیل داده نبودم.

کاپیتان تیم ملی موی‌تای ادامه داد: از سوی دیگر اینکه ما اردو را ترک کردیم، به خاطر مخالفت با خواسته‌مان مبنی بر فیکس شدن در تیم ملی نبود. ما عبادتی را به رسمیت نمی‌شناسیم و بر مواضع خود محکم نیز ایستاده‌ایم.

مسئول موی‌تای استان البرز در واکنش به این موضوع که در واقع شما برای سرپرست انجمن تعیین تکلیف می‌کنید، یادآور شد: چنین چیزی نیست، اما وقتی که ورزشکاران و مربیان وی را قبول ندارند، طبیعی است برنامه‌های او و همچنین تیم ملی که وی تشکیل داده را نیز قبول نداشته باشند. بنابراین علی‌رغم احترامی که برای موی‌تای‌کاران حاضر در اردو و مربیان تیم ملی قائل هستم، تا زمانی که عبادتی در انجمن حضور دارد، دیگر پایم را به اردو نمی‌گذارم.

احمدی در مورد اینکه گفته می‌شود اقداماتی همچون استعفای دسته جمعی ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی توسط رئیس سابق انجمن ساماندهی می‌شود، خاطرنشان کرد: چنین چیزی به هیچ‌وجه صحت ندارد. صحبت ما بر سر ماندن یا رفتن جواد نصیری نیست، بلکه ما می‌گوییم چرا نزدیک ۲ ماه مانده به مسابقات جهانی، ریاست انجمن را تغییر می‌دهند؟ آنها با این کار خود تیم ملی را که با برنامه و بدون حاشیه خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کرد، از هم پاشاندند و وارد حاشیه کردند.

قهرمان موی‌تای جهان در ادامه افزود: سرپرست انجمن حق ورود به تیم ملی را ندارد. آیا اگر در فدراسیون‌های دیگر رئیس عوض شد، تیم ملی آن را هم عوض کرده و تیم ملی جدید تشکیل می‌دهند؟

وی ضمن حمایت از رئیس سابق انجمن موی‌تای تصریح کرد: نصیری در مدت حضور خود در انجمن موی‌تای، هیچ‌کس را حذف نکرد، تیم ملی را به حاشیه نبرد و به جای آن موی‌تای ایران را در دنیا مطرح کرد، اما عبادتی در همین زمان اندک حضور خود در انجمن، خیلی‌ها را قلع و قمع کرد.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا خواسته خود را با رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و یا مسئولان وزارت ورزش در میان گذاشته‌اید یا نه، گفت: ما با رئیس فدراسیون و همچنین معاون وزیر صحبت کرده و مشکلات را به اطلاع آنها رسانده‌ایم. ما به آنها گفتیم که عبادتی نمی‌تواند به موی‌تای خدمت کند. آنها هم قرار است به زودی نتیجه را به ما اطلاع دهند.

کاپیتان تیم ملی موی تای در ادامه درخصوص نتایج تیم ملی موی‌تای کشورمان در مسابقات جهانی مالزی اظهار داشت: کدام تیم قرار است به مسابقات اعزام شود؟ تیمی به رقابت‌های مالزی اعزام می‌شود که مورد تایید فدراسیون جهانی باشد. این تیمی که امروز در اردو حضور دارد، به زودی جای خود را به تیم ملی اصلی ایران خواهد داد.

مسئول موی تای استان البرز در پایان به ادامه حضور خود در این مسئولیت اشاره کرد و یاد آور شد: سال گذشته تنها به مدت یک هفته، مسئولیت موی‌تای استان البرز به استاد توحیدی واگذار شد که بعد از آن دوباره بنده به کار بازگشتم. البته چندی پیش استعفای خود را به رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی دادم که وی با آن موافقت نکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز