خبرگزاری کار ایران

مهرانپور:

سیستم دفاعی راه گشای متین است

کد خبر : ۱۵۹۹۹۹

ما مقابل تیمی مثل ویتنام استثنایی بازی کردیم، اما در بازی بعد مقابل لبنان نتوانستیم برتری قاطعانه‌ای داشته باشیم. البته همه تیم‌ها انگیزه زیادی دارند مقابل نماینده ایران و قهرمان دوره قبل خوب بازی کنند.

آنالیزور تیم والیبال متین ورامین در آستانه مرحله نیمه نهایی قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: چینی ها والیبال را کامل بازی می کنند و از جلوی تور استفاده مناسبی می برند اما سیستم دفاعی می تواند برای ما راه گشا باشد.

به گزارش ایلنا، مهرداد مهرانپور پس از صعود تیم متین ورامین به نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: در ۴ بازی که تاکنون داشتیم، تیم متین فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت. ما مقابل تیمی مثل ویتنام استثنایی بازی کردیم، اما در بازی بعد مقابل لبنان نتوانستیم برتری قاطعانه‌ای داشته باشیم. البته همه تیم‌ها انگیزه زیادی دارند مقابل نماینده ایران و قهرمان دوره قبل خوب بازی کنند.

وی افزود: مقابل چین تایپه نسبتا به جز دریافت اول از نحوه بازی بازیکنان راضی بودم. می دانستم که چین تایپه تیم خطرناکی است. از کیفیت و نحوه بازی بازیکنان راضی بودم. معمولا تیم های ایرانی مقابل حریفانی که یکنفره بازی می کنند، مشکل دارد.
آنالیزور متین ورامین درباره رویارویی به بایک موتور چین در نیمه نهایی گفت: تیم چین یکی از بهترین تیم های این مسابقات است. درست است که بازیکنان بزرگی هم در تیم قطر بازی می کنند اما ترکیب قطری ها بر خلاف تیم چین خیلی یکدست نیست. برعکس تیم چین شاید دو خارجی خوب داشته باشد اما سایر بازیکنان بومی چین هم خیلی خوب هستند. پاسور چینی ها هم یکی از بهترین های آسیا است. آن ها والیبال را کامل بازی می کنند. از جلوی تور استفاده مناسبی می برند. از پاس های سرعتی و پایپ هم زیاد استفاده می کنند.

مهرانپور درباره راهکارهای مقابله با تیمی چون بایک موتور چین گفت: در درجه اول سرویس خیلی خوب موجب می شود که قابلیت پاسور حریف از بین برود. سیستم دفاعی هم می تواند برای ما راه گشا باشد. یعنی دفاع روی تور و عقب میدان برای ما خیلی مهم است. باید بازیکنان باهوش چینی را مهار کنیم. اگر توپ را از روی دفاع ما رد کردند، بازیکنان عقب میدان بتوانند خیلی هوشمندانه کار را جبران کنند.

وی در پایان گفت: همانطور که قبلا گفتم به نظرم چین، بهتر از قطر است. زیرا بازیکنان چینی بیشتر بومی هستند و هماهنگی بیشتری دارند. تیم متین ورامین هم همینطور از ترکیب بومی بهره می برد که یکسال هم کنار هم بازی کردند. به نظرم متین ورامین لیاقت قهرمانی در آسیا را دارد. متاسفانه برخی فکر می کنند باشگاه های آسیا خیلی راحت است و هر تیمی از ایران برود قهرمان می شود. خیر این طور نیست. هر چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی توانایی قهرمانی را دارند. اسم بازیکنان هم نشان می دهد که تیم های خوبی در این دوره حضور دارند. امیدوار هستم که متین قهرمان شود و دست پر به کشور بازگردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز