خبرگزاری کار ایران

ملاقات دبیر کل کمیته ملی المپیک از داورزنی

کد خبر : ۱۶۰۰۶۵

رئیس فدراسیون والیبال روز یکشنبه در بیمارستان خاتم‌الانبیا تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر روند بهبودی خود را سپری می‌کند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا از داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک صبح امروز با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا از محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که به دلیل کسالت بستری می باشند عیادت کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای رئیس فدراسیون والیبال ابراز داشت: امید می‌رود تمامی جامعه مدیران کشور، به خصوص مدیران ورزشی و جامعه ورزش در صحت و سلامت بوده و به امید خدا آقای داورزنی مدیر موفق و پرتلاش ورزش نیز هر چه زودتر بهبودی کامل حاصل کند.

وی ادامه داد: وی از مدیران زحمتکش و لایق کشور است که شبانه‌روز در خدمت اعتلای ورزش کشور بوده و به امید خدا هر چه زودتر ضمن بهبودی کامل همچون سابق با حضور خود در عرصه مدیریتی ورزش کشور مایه دلگرمی ما خواهد بود.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال روز یکشنبه در بیمارستان خاتم‌الانبیا تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر روند بهبودی خود را سپری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز