خبرگزاری کار ایران

با حکم علیمرادی؛

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان منصوب شد

کد خبر : ۱۶۰۲۲۳

داود عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان منصوب شد.

داود عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در متن حکم علیمرادی برای عزیزی آمده است: بنا به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این احکام به عنوان سرمربی تیم ملی در سومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان آسیا / اقیانوسیه در جزیره کیش منصوب می‌شوید. توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند سبحان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص جامعه عزیز ناشنوایان، بیماران خاص و پیونداعضاء کشور خواستارم. امید است با اتکال به خداوند منان با بکارگیری اعضای متخصص و با تجربه با هماهنگی این فدراسیون در انجام امو محوله موفق و مؤید باشید.

سومین اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال ناشنوایان

سومین اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال آقایان، به منظور شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا / اقیانوسیه در بندرعباس برگزار شد. محمد جهانگیری(اردبیل)، محسن جعفری(اصفهان)، علی اصغر محبوبی جوقان و حسین مصباحی(تهران)، مهدی بوستانی(خراسان رضوی)، مهدی زارعی(فارس)، مظاهر شیرزاد سیبنی(قزوین)، سید اسماعیل شاه‌زید(قم)، رسول اسماعیلی(کرمان)، اسماعیل دژه(کهکیلویه و بویراحمد)، ایمان محبی آبکنار(گیلان، سیاوش زینالوند(لرستان)، احمدرضا رضایی(مازندران)، علی اکبر احمدوند(همدان) و مصطفی حیدری بندرآبادی(یزد) زیر نظر کادر فنی که عبارتند از: آقایان جبرئیل یوسفی پور(سرمربی - کرمان)، محمود درویش منش(اصفهان - مربی)، حسین روزگاری(هرمزگان - مربی) و سید علی اصغر جلالی(تهران - تدارکات) تا ۲۹ فروردین در کنار ورزشکاران تیم ملی(ب) فوتسال ناشنوایان در اردو حضور دارند.

محمدحسین مولا رییس انجمن فوتسال فدراسیون با حضور در اردو، گفت: اردوی بانشاط و کم نظیری در هرمزگان داریم و میخواهیم از قهرمانی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ سوئد و مقام نخست تیم کشورمان در مسابقات آسیایی ۲۰۱۳ کره جنوبی با افتخار دفاع کنیم.

وی همچنین اظهار کرد: تیم ملی خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که ششم شهریور سال جاری به میزبانی ایران در تهران برگزار می شود، آماده می نمایدکه این رقابت ها با حضور ۱۴ تیم از کشورهای استرالیا، ژاپن، قرقیزستان، کره جنوبی، کویت، قزاقستان، مالزی، مغولستان، نیوزلند، تایلند، عربستان سعودی، ازبکستان، سنگاپور و ایران برگزار خواهد شد و تا کنون ۹ تیم اعلام آمادگی کرده اند. آقایان مولا و قریشی رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان هرمزگان در جلسه ای با حضور دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان شرکت نمودند و وضعیت اردو را برای ایشان تشریح نمودند دانشور نیز وعده داد تا هر گونه همکاری با ملی پوشان داشته باشد. ضمناً ادریس قریشی با حکم رئیس انجمن فوتسال به عنوان عضو هیأت رئیسه انجمن فوتسال ناشنوایان فدراسیون منصوب گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز