خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش وجوانان در سفر به لرستان،

لرستان استانی مستعد و قهرمان پرور است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۱۶

لرستان استانی مستعد و قهرمان پرور است. تیم فوتبال گهر ویترین و نماد فوتبال لرستان است و برای حل این مشکل مردمی دریغ نمی‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: لرستان استانی مستعد و قهرمان پرور است. تیم فوتبال گهر ویترین و نماد فوتبال لرستان است و برای حل این مشکل مردمی دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، محمود گودرزی در ادامه سفر خود به لرستان پس از بازدید و همچنین افتتاح چند پروژه ورزشی در شهرستان بروجرد عازم دورود شد.

وی در ابتدا از استادیوم تختی دورود بازدید کرد و سپس به همراه هیات همراه از ورزشگاه ۵هزار نفری چغابهرام بازدید کرد و از پیشرفت محدود این مجموعه طی چهار سال گذشته گلایه کرد.

گفتنی است؛ وزیر ورزش و جوانان از مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، استاندار و رییس ورزش و جوانان دورود، رفع مشکلات و تسریع در روند ساخت این پروژه را خواستار شد.

نکته قابل توجه سفر وزیر ورزش و جوانان به دورود استقبال مردم این شهرستان از حضور ایشان و درخواست هایی از سوی آنها مبنی بر کمک به ورزش دورود و به ویژه رفع مشکلات تیم گهر بود.

در ادامه این سفر تعدادی از سمن‌های شهرستان دورود خواهان مساعدت وزیر و توجه به سمن‌ها و فعالیت‌های بخش جوانان شدند.

از دیگر برنامه‌های سفر به دورود برگزاری جلسه‌ای در فرماندهی دورود با حضور استاندار لرستان، نعمتی فرماندار دورود، محمدی اصل مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، رحمتی رییس اداره ورزش و جوانان دورود و تنی چند از اعضای هیات فوتبال شهرستان دورود به منظور رفع مشکل مالکیت باشگاه گهر بود.

در این جلسه استاندار لرستان، ضمن تقدیر از حضور وزیر ورزش و جوانان و توجه ویژه به استان‌های محروم و مستعد، گفت: امیدواریم مشکل مالکیت باشگاه گهر دورود با مساعدت وزیر ورزش و دادستانی کل کشور حل شود تا این تیم بتواند بار دیگر و با قدرت در مسابقات لیگ فوتبال کشور شرکت کند.

دکتر گودرزی در ادامه گفت: لرستان استانی مستعد و قهرمان پرور است. تیم فوتبال گهر ویترین و نماد فوتبال لرستان است و برای حل این مشکل مردمی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم از طریق رایزنی با دادستانی مساله مالکیت این باشگاه بر طرف شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: وزارت ورزش و جوانان نیز در آینده نزدیک نسبت به رفع مشکلات گهر اقدام خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز