خبرگزاری کار ایران

برای برپایی اردوی تدارکاتی؛

حضور تیم ملی والیبال در صربستان و بلغارستان قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۲۷

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات لیگ جهانی آماده می‌کند قرار است با اضافه شدن بوبان کواچ، سرمربی جدید تیم ملی ایران برای برپایی اردوی تدارکاتی به کشورهای صربستان و بلغارستان سفر کند.

حضور تیم ملی والیبال ایران در کشورهای صربستان و بلغارستان برای برپایی اردوی تدارکاتی قطعی شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات لیگ جهانی آماده می‌کند قرار است با اضافه شدن بوبان کواچ، سرمربی جدید تیم ملی ایران برای برپایی اردوی تدارکاتی به کشورهای صربستان و بلغارستان سفر کند.

ملی‌پوشان در تاریخ ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت به بلغارستان خواهند رفت و پس از آن در تاریخ اول تا هشتم خرداد ماه هم به صربستان می‌روند تا چند بازی تدارکاتی در این دو کشور برگزار کنند.

بنابر اعلام سرپرست تیم ملی والیبال اعزام ملی‌پوشان به این دو کشور قطعی شده و کارهای دریافت گذرنامه هم انجام شده است. ملی‌پوشان با اضافه شدن کواچ کارشان را به صورت جدی‌تری پیگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: استرالیا برای حضور در ایران درخواست کرده بود که ما موافقت خود را برای این اردوی آماده‌سازی اعلام کرده‌ایم و منتظر هستیم تا آنها اقدامات اولیه را انجام دهند. ملی‌پوشان استرالیا قرار است در تاریخ ۱۸ تا ۲۳ اردیبهشت ماه به تهران بیایند تا چند بازی دوستانه با ایران انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز