خبرگزاری کار ایران

پس از دیدار از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری؛

سجادی: مردم و مسئولان از وزنه‌برداری توقع ویژه‌ای دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۴۶

نسل جدیدی از ورزشکاران این رشته وارد عرصه شده‌اند که آینده‌ای روشن برای وزنه برداری حرفه ای ایران روشن کرده است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عصر دیروز با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری با رییس فدراسیون، ملی پوشان و کادر فنی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی از وزنه برداری به عنوان رشته ای سخت نام برد و گفت: ورزشکاران این رشته با فولاد مبارزه می کنند.
وی با روشن خواندن اینده این رشته توسط وزنه برداران جوان ایرانی ادامه داد: نسل جدیدی از ورزشکاران این رشته وارد عرصه شده‌اند که آینده‌ای روشن برای وزنه برداری حرفه ای ایران روشن کرده است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه به نتایج کسب شده در مسابقات لندن توسط وزنه برداران اشاره کرد و با موفق توصیف کردن عملکرد ملی پوشان کشورمان اظهار داشت: مردم بعد از این رقابتها علاقمندی بسیاری به وزنه برداری پیدا کرده اند و توقع زیادی از وزنه برداران کشورمان دارند.

وی خطاب به حاضران در اردو اظهار داشت: شما ۲ رویداد مهم در پیش دارید، یکی بازی های آسیایی و دیگری مسابقات جهانی قزاقستان که می بایست در آنجا کسب سهمیه نیز کنید.

سجادی در ادامه به جلسات تخصصی که در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور کادر فنی و مسوولان فدراسیون ها برگزار شد اشاره کرد و گفت: مسوولان وزارتخانه نگاه ویژه ای به وزنه برداری دارند چرا که معتقدیم سهم قابل توجهی از مدال های المپیک اسیایی کره از آن وزنه برداری خواهد بود. وزارت ورزش وجوانان از رشته های مدال آور و مستعد حمایت خواهد کرد و پیش از اعزام قطعا جوائزی به شما اهداء خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداران کشورمان به عنوان ورزشکارانی با اخلاق و کم حاشیه نام برد و افزود: مردم قدر زحمات شما را می دانند و برای موفقیت شما دعا می کنند.

در ادامه معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تک تک ورزشکاران دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

بهداد سلیمی کمبود فیریوتراپ و مشکلات مالی را از اهم نیازهای اردو نشینان مطرح کرد که معاون وزیر دستور پیگیری این موارد را صادر کرد.

همچنین رییس فدراسیون وزنه برداری وضعیت ملی‌پوشان وزنه برداری را مطلوب توصیف کرد و افزود: تا پیش از اعزام به مسابقات اینچئون و جام جهانی قزاقستان ۲ بار رکورد گیری خواهیم داشت.

حسین رضازاده در جریان این دیدار گزارشی از روند آماده سازی ملی پوشان کشورمان ارائه کرد و گفت: هم اکنون ۱۴ نفر از وزن ۶۲ تا + ۱۰۵ کیلوگرم مرحله دوم اردوی آماده سازی را زیر نظر مربیان برجسته کشورمان اقایان زارع و پانزوان پشت سر می‌گذارند. ۳ مرحله اردوی دیگر هم برگزار خواهیم کرد که این اردوها قطعا بیرون از تهران خواهد بود.

وی افزود: شرایط اردونشینان بسیار خوب است و تا زمان برگزار ی مسابقات به بالاترین سطح از آمادگی دست پیدا خواهند کرد و ما امیدواریم در اینچئون به مدال‌های خوش رنگی دست پیدا کنیم.

رضازاده با بیان اینکه پیش بینی نتیجه در رویداد مهمی چون المپیک آسیایی با حضور کشورهایی چون کره، ازبکستان و چین بسیار مشکل است، ادامه داد: اما کسب ۲ مدال طلا غیر ممکن نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز