خبرگزاری کار ایران

امیر رضا خادم اعلام کرد:

بدهی ۱۱۵میلیاردی سرخابی ها / معرفی مدیرعامل جدید تا هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۴۲

خادم با تاکید بر اینکه ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال ۹۳ خصوصی نخواهند شد از انجام تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه خبر داد و عنوان کرد اعضای جدید تا دوشنبه هفته آینده معرفی خواهند شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اعلام میزان بدهی باشگاه های استقلال و پرسپولیس از تعیین تکلیف هیئت مدیره این دو باشگاه تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر رضا خادم با تاکید بر اینکه ارقام بدست آمده از سوی سازمان بازرسی کارشناسی شده و موثق است، میزان بدهی های باشگاه پرسپولیس را ۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد. وی تاکید کرد که تا قبل از حضور محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس این بدهی ۲۰ میلیارد تومان بود اما بعد از پایان دوره ۲۸ ماهه مدیریت وی، این بدهی به ۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امر خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همچنین در مورد میزان بدهی باشگاه استقلال نیز گفت: براساس بررسی هایی که از سوی سازمان بازرسی صورت گرفته است، میزان بدهی باشگاه استقلال حدود ۴۵ میلیارد تومان است که ۳۶ میلیارد تومان آن مربوط به زمان حضور علی فتح الله زاده در این باشگاه است.

خادم همچنین با تاکید بر اینکه این دو باشگاه تا پایان سال ۹۳ خصوصی نخواهند شد از انجام تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه خبر داد و عنوان کرد که اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا دوشنبه هفته آینده معرفی خواهند شد.

وی در مورد به طول انجامیدن بحثواگذاری استقلال و پرسپولیس ادامه داد: این قانون درسال ۹۲ نیز وجود داشت اما ازآنجا که تکلیف این دو باشگاه روشن نبود شاید اتفاق مهم و ملموسی رخ نداد اما درسال جاری ما مکلف به اجرای قانون هستیم و به آن عمل خواهیم کرد.

نماینده وزارت ورزش در امرخصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه هم اکنون در حال آماده سازی مقدمات این واگذاری هستیم تاکید کرد: چنانچه خریدار مناسب برای این دو باشگاه وجود داشته باشد به طور حتم با صرف و صلاح دولت و هواداران آن ها واگذار خواهند شد.

خادم که در برنامه ۹۰ شرکت کرده بود، ادامه داد: البته از آنجا که دولت محترم و هواداران حساسیت خاصی به این دو تیم پرطرفدار دارند تمامی سعی مان این است که واگذاری با دقت و به درستی انجام شود تا شبهه ای ایجاد نشود، از سوی دیگر نمی خواهیم این دو تیم همانند برخی تیم ها که در واگذاری به بخش خصوصی اشتباه شد، سرنوشت خوبی نداشته باشند.

وی درباره حضور این دو باشگاه در فصل جاری نیز گفت: به طور حتم مساله واگذاری این دو تیم به دلایل فنی و اداری در نیمه دوم سال جاری اتفاق می افتد بنابر این هیات مدیره جدید را ظرف هفته آینده مشخص تا این دو تیم برای دوره جدید لیگ برتر با قدرت بسته شده و در رقابت های لیگ برتر حضور داشته باشند.

خادم مشکل اصلی این دو باشگاه را سوء مدیریت عنوان کرد اما درباره شایعاتی که پیرامون سرپرست سابق تیم پرسپولیس مطرح می شود، اظهار بی اطلاعی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز