خبرگزاری کار ایران

بدنبال شفاف سازی در فوتبال؛

وزیر ورزش و جوانان از حمایت نمایندگان مجلس قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۸۲

محمود گودرزی حمایت نمایندگان از شفاف سازی قراردادهای فوتبال و تاکید بر حاکمیت و اجرای قانون در ورزش حرفه ای را موجب دلگرمی مسئولان ورزش در ادامه راهی که برای تحقق هدف ورزش پاک، معنوی و معرفتی در پیش گرفته اند دانست.

بدنبال حمایت مجلس شورای اسلامی از شفاف سازی قراردادهای فوتبال و اجرای قانون، وزیر ورزش و جوانان طی نامه ای از ریاست و نمایندگان مجلس تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی حمایت نمایندگان از شفاف سازی قراردادهای فوتبال و تاکید بر حاکمیت و اجرای قانون در ورزش حرفه ای را موجب دلگرمی مسئولان ورزش در ادامه راهی که برای تحقق هدف ورزش پاک، معنوی و معرفتی در پیش گرفته اند دانست.

متن نامه دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان به ریاست مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

نامه تقدیر و تشکر نمایندگان معزز مجلس شورای اسلامی در رابطه با اقدامات وزارت ورزش و جوانان در شفاف سازی قراردادهای فوتبال و تاکید بر حاکمیت و اجرای قانون در ورزش حرفه ای، موجبات دلگرمی مسئولان ورزش در ادامه راهی که برای تحقق هدف ورزش پاک، معنوی و معرفتی در پیش گرفته اند را فراهم کرد.

بدون شک حساسیت مجلس شورای اسلامی نسبت به تقویت بنیه های فرهنگی و ارزشی در ورزش و حمایت همه جانبه نمایندگان محترم از رشد متوازن و پایدار ورزش، پشتوانه ای بزرگ برای ورزش در همه ابعاد خواهد بود و عزم مسئولان و جامعه ورزش کشور را در انجام وظایف خود که همانا ایجاد شرایط مطلوب و مبتنی بر ارزش های اسلامی است جدی تر از پیش خواهد نمود.

وزارت ورزش و جوانان با سپاس گذاری از این حمایت بهنگام و ارزشمند نمایندگان عزیز، امیدوار است که با عنایات خداوند منان و حمایت و همکاری همه نهادهای دلسوز نظام و به ویژه مجلس شورای اسلامی، دستگاههای اجرایی و نظارتی، صدا و سیما، و مجموعه رسانه های خبری و ورزشی بتواند مسئولیت های قانونی خود را در رشد و اعتلای همه ابعاد همگانی، قهرمانی و حرفه ای ورزش و رساندن آن به جایگاه درخور و متناسب با شآن ملت بزرگ و شریف ایران به انجام رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز