خبرگزاری کار ایران

مجلس دخالتی در مجامع ندارد؛

هاشمی: تاخیر در برگزاری انتخابات موجه نیست / منعی برای شرکت در انتخابات ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۹۸

گفته می‌شود به دلیل در پیش بودن بازی‌های آسیایی وزارت ورزش قصد دارد مجامع انتخاباتی را به بعد از این بازیها موکول کند که اعتقاد دارم این تصمیم در عملکرد فدراسیون‌های مدال آور تاثیر منفی خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه تاخیر در برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی نمی‌تواند اتفاق خوشایندی باشد، تصریح کرد: دلیل موجهی برگزاری برگزار نشدن مجامع فدراسیون های ورزشی وجود ندارد.

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: مسئولان وزارت ورزش از ابتدای حضور خود بر برگزاری منظم و به موقع انتخابات فدراسیون های ورزشی تاکید داشتند و از تاخیر بوجود آمده انتقاد می‌کردند ولی اینکه چرا از ابتدای سال مجمع هیچ فدراسیونی برگزار نشده، اتفاق خوبی نیست.

هاشمی درخصوص اینکه برخی دخالت‌های بیرونی مانع از برگزاری انتخابات فدراسیون‌هاست گفت: من هم چنین شایعاتی را شنیده‌ام و حتی گفته می‌شود به دلیل در پیش بودن بازی‌های آسیایی وزارت ورزش قصد دارد مجامع انتخاباتی را به بعد از این بازی‌ها موکول کند که اعتقاد دارم این تصمیم در عملکرد فدراسیون‌های مدال‌آور تاثیر منفی خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که مجلس با برگزاری انتخابات ۳ فدراسیون بوکس، تیراندازی و سوارکاری مخالف است و مانع برگزاری مجامع این فدراسیون‌هاست اظهار داشت: بنده چنین منعی را تایید نمی‌کنم و تا آنجا که اطلاع دارم مجلس دخالتی در برگزاری مجامع ندارد، مگر اینکه شکایتی در این زمینه به مجلس شده باشد که نیاز به بررسی نمایندگان داشته باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در مورد اینکه آیا با توجه به قانون منع حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر وی می تواند در انتخابات این فدراسیون شرکت کند، اظهار داشت: بنده منعی برای شرکت در انتخابات نمی‌بینم. البته تفسیرهای مختلفی از قانون وجود دارد ولی برداشت بنده این است که منعی برای حضور نمایندگان در فدراسیون‌ها وجود ندارد. البته در این زمینه می‌شود استعلام گرفت و مجلس به ابهامات موجود پاسخ دهد.

وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم وضعیت فدراسیون‌هایی که دوره مدیریت آنها به پایان رسیده هر چه زودتر مشخص شود، اظهار داشت: وضعیت موقتی مدیریت این گونه فدراسیون ها به نفع این قبیل رشته ها نیست و نمی توان برای آنها برنامه ریزی بلند مدت داشت از همین رو امیدوارم وزارت ورزش هر چه سریعتر به این بلاتکلیفی سر و سامان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز