خبرگزاری کار ایران

مطالب نسبت داده شده به من غیرواقع است؛

سمندر: هرگز اجازه نمی‌دهم مردان و زنان با هم تمرین کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۱۲

بانوان ملی‌پوش، نوامیس ما هستند / هرگز اجازه نخواهم داد خانم‌ها و آقایان تمرین مشترک داشته باشند / خود را ملزم به رعایت اخلاق و پایبندی به موازین شرعی می‌دانم.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: بنده به عنوان سرباز نظام هیچ‌گاه موردی را که بر خلاف موازین نظام مقدس اسلامی باشد نه تنها به زبان نیاورده که حتی به ذهنم نیز نمی‌آورم.

به گزارش ایلنا، علیرضا سمندر اظهار داشت: ما مسئولان ورزش، امروزه در سنگر فدراسیون‌های ورزشی خود را موظف به حفظ ارزش‌های نظام می‌دانیم و همواره در طول مسئولیت خود در جهت انجام این وظیفه و به عبارت صحیح تر تکلیف، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: بنده مفتخرم از خانواده شهدا بوده و این فرصت را داشته‌ام که با حضور در جبهه‌های جنگ، افتخار دفاع و حراست از خاک ایران، نوامیس و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی ایران را داشته باشم و همیشه خود را مقید به اجرای موازین اسلامی دانسته و می‌دانم.

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: بانوان ملی‌پوش، نوامیس ما هستند و من هرگز اجازه نخواهم داد خانم‌ها و آقایان در مقابل هم، تمرین مشترک(یک به یک) داشته باشند. بنده به عنوان رئیس فدراسیون کاراته خود را ملزم به رعایت اخلاق و پایبندی به موازین شرعی می‌دانم. از این رو هر زمان احساس کنیم کوچک‌ترین احتمالی در خصوص نقض ارزش‌ها وجود دارد، وارد عمل خواهیم شد، حتی به قیمت از دست رفتن بالاترین موفقیت‌های ورزشی در بالاترین سطح رقابت‌ها. همان‌گونه که به هیچ قیمت حاضر به رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی نیستیم.

سمندر در پایان یاد آور شد: مسلماً فدراسیون پیگیری حقوقی مربوطه را از مجرای قانونی انجام خواهد داد و اجازه نمی‌دهد شیطنت‌های اینچنینی موجب خدشه دار کردن اعتقادات مسئولان و جامعه کاراته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز