خبرگزاری کار ایران

رقابت های بین المللی شنا - دبی

کسب چهارمین سهمیه المپیک جوانان توسط نسیمی شاد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۸۰

شناگران کشورمان پیش از این موفق به کسب ۴ سهمیه B ورودی المپیک شده بودند. ضمن اینکه رهام پیروانی که به صورت شخصی در این مسابقات شرکت کرده است، سهمیه ورودی ماده ۲۰۰ متر کرال پشت را بدست آورده بود.

در چهارمین روز مسابقات بین المللی دبی، آریا نسیمی شاد در ماده ۲۰۰ متر قورباغه سهمیه المپیک جوانان را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، در آخرین روز رقابت های بین المللی دبی، آریا نسیمی شاد در ماده ۲۰۰ متر قورباغه با ثبت رساندن زمان ۲ دقیقه و ۲۵ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه موفق به کسب چهارمین سهمیه المپیک نانجینگ شد.

وی با ثبت این زمان به فینال این ماده که عصر امروز شنبه ششم اردیبهشت ماه برگزار می شود راه یافت. ورودی اعلام شده این ماده ۲ دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه بود.

در دیگر ماده ها شایان عظیمی در ۲۰۰ متر کرال پشت با زمان ۲ دقیقه و ۳۵ ثانیه و ۴ صدم ثانیه و محسن مهمان نواز در ۱۰۰ متر کرال پشت با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۵ صدم ثانیه نیز به فینال راه یافتند.

این چهارمین سهمیه کسب شده توسط تیم ملی شنا جوانان ایران است. پیش از آریا نسمی شاد، شایان عظیمی و محسن

ضمن اینکه رهام پیروانی که به صورت شخصی در این مسابقات شرکت کرده است، سهمیه A ورودی ماده ۲۰۰ متر کرال پشت را بدست آورده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز