خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعه‌ای صورت گرفت؛

واکنش فدراسیون شنا به موضوع رهام پیروانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۶۳

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای روشن شدن وضعیت رهام پیروانی دلیل غیبت او در اردوی تیم ملی و چگونگی حضورش در مسابقات بین‌المللی دبی اطلاعیه‌ صادر کرد.

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای روشن شدن وضعیت رهام پیروانی دلیل غیبت او در اردوی تیم ملی و چگونگی حضورش در مسابقات بین‌المللی دبی اطلاعیه‌ صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، یکی از وظایف اصلی فدراسیون‌های ورزشی بسترسازی برای حضور قهرمانان در مسابقات مختلف و زمینه‌سازی برای ارتقای سطح کیفی آنهاست. در این راستا فدراسیون شنای ایران هم همواره درصدد زمینه‌سازی برای حضور موثر شناگران مستعد و ارتقای سطح این رشته ورزشی برآمده، اما درباره موضوع رهام پیروانی، دلیل حضور نداشتن او در اردوی تیم ملی و چگونگی شرکت در مسابقات بین المللی دبی ذکر چند نکته مهم است.

۱ - رهام پیروانی بلافاصله پس از مسابقات لیگ برتر در تاریخ ۶ بهمن۱۳۹۲ طی نامه به شماره ۸۴۵۰/۲۶۰ به اردوی تیم ملی دعوت شد اما از حضور در اردو امتناع کرد.

۲ - در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۹۲ طی نامه به شماره ۱۰۱۷محمد کاظم مداحی‌فر(رئیس هیات شنای استان فارس) نیز رسما از رهام پیروانی برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت کرد.

۳ - سرمربی تیم ملی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ در نامه‌ای به رئیس فدراسیون غیبت رهام پیروانی را در اردوهای تیم ملی اعلام کرد و خواستار رسیدگی شد.

۴ - بنا به این نامه رئیس کمیته فنی شنا در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ طی نامه به شماره ۸۷۴۲/۲۶۰ درخواست تشکیل کمیته انضباطی و بررسی دلایل غیبت رهام پیروانی را کرد.

۵ - در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ طی نامه شماره ۹۰۵۰/۲۶۰ دعوت نامه کمیته انضباطی برای رهام پیروانی صادر و ابلاغ شد.

۶ - سه روز بعد در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ رای کمیته انضباطی طی صورت جلسه ۹۰۹۰/۲۶۰ درباره رهام پیروانی صادر شد و بر این اساس با استماع اظهارات پدر شناگر و محرز نبودن تخلف او اعلام شد که از آن تاریخ به بعد رهام پیروانی مکلف به حضور در اردوی تیم ملی تحت تائید سرمربی تیم ملی بوده و چنانچه از این امر تخلف کند از شرکت در مسابقات بین‌المللی محروم خواهد بود.

۷ - کادر فنی تیم ملی به صورت رسمی در تاریخ ۲۴ اسفندماه بار دیگر طی نامه ۱۰۱۴۸/۲۶۰ از رهام پیروانی برای شرکت در اردوی تمرینی دعوت کرد.

۸ - سرمربی تیم ملی در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ بار دیگر طی نامه شماره ۱۲۷/۲۶۰ اعلام کرد که رهام پیروانی از حضور در تمرینات امتناع کرده است.

۹ - در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ رئیس کمیته فنی شنا در نامه‌ای به شماره ۱۲۶/۲۶۰ به رئیس فدراسیون با توجه به رای کمیته انضباطی بار دیگر اعلام کرد: در صورتی که رهام پیروانی از حضور در اردوهای تیم ملی سرباز نمایند محروم از شرکت در مسابقات بین المللی خواهد بود.

۱۰ - با وجود رایزنی‌های ریش‌سفیدان و بزرگان شنا، رهام پیروانی در نهایت حاضر به حضور در برنامه‌های تیم ملی ایران نشد.

۱۱ - رهام پیروانی بدون مجوز شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و با اسم یک باشگاه در مسابقات دبی شرکت کرد و برای تیم ملی شنا جوانان ایران به آب نپرید.
۱۲ - دبیر فدراسیون شنای ایران با اظهار تاسف از این مساله اعلام کرد موضوع رهام پیروانی و عدم تبعیت او از حضور در تیم ملی ایران به زودی در کمیته فنی شنا و کمیته انضباطی بررسی و در نهایت با نظر رئیس فدراسیون اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز