خبرگزاری کار ایران

جام جهانی شمشیربازی - یونان؛

شمشیربازان ایران به جمع ۱۶ تیم برتر جهان صعود کردند / آلمان حریف بعدی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۱۵۱

تیم ملی شمشیربازی کشورمان بعد از ظهر امروز یکشنبه با تیم قدرتمند آلمان که صاحب رنکینگ چهارم دنیاست رقابت خواهد کرد و در صورت برتری مقابل این تیم به جمع ۸ تیم برتر جام جهانی صعود خواهد کرد.

تیم ملی شمشیربازی ایران با برتری مقابل گرجستان به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات جام جهانی شمشیربازی یونان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی شمشیربازی کشورمان امروز یکشنبه با برتری ۴۵ بر ۳۸ مقابل تیم ملی شمشیربازی گرجستان به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات جام جهانی شمشیربازی صعود کرد. تیم کشورمان در این دیدار با ترکیب علی عابدینی محمد رهبر و فرزاد باهر ارس باران مقابل شمشیربازان گرجستانی به برتری رسید.
علی پاکدامن و محمد فتوحی دیگر شمشیربازان اعزامی کشورمان به مسابقات جام جهانی یونان هستند که هدایت این تیم را عبدالحمید فتحی برعهده دارد.

تیم ملی شمشیربازی کشورمان بعد از ظهر امروز یکشنبه با تیم قدرتمند آلمان که صاحب رنکینگ چهارم دنیاست رقابت خواهد کرد و در صورت برتری مقابل این تیم به جمع ۸ تیم برتر جام جهانی صعود خواهد کرد. تیم کشورمان در صورت شکست مقابل آلمان باید برای کسب عنوان نهم تا شانزدهم مسابقات جام جهانی یونان تلاش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز