خبرگزاری کار ایران

تجملی در گفت‌گو با ایلنا:

بیش از ۸۵۰ نفر عضو هیئت ورزش‌های رزمی کاشان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۲۵۲

رئیس هیئت ورزش های رزمی شهرستان کاشان از افزایش ۱۰ درصدی اعضای هیئت های ورزشی رزمی این شهرستان خبرداد

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان کاشان از افزایش ۱۰ درصدی اعضای هیئت‌های ورزشی رزمی این شهرستان خبرداد.

حمید رضا تجملی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر و با بیان اینکه از مجموع ۸۵۰ نفر اعضای هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان کاشان ۶۵۰ نفر مرد و ۱۰۰ نفر زن هستند. گفت: به خاطر علاقه‌مندی شهروندان کاشانی به ورزش‌های رزمی تعداد اعضای این هیئت درسال جاری نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است. باعثافتخار است که هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان کاشان توانست در سال ۹۲ جایگاه برتر هیئت‌های ورزشی شهرستان کاشان را بدست آورد.

تجملی برنامه‌ریزی، مدیریت، سازمان دهی، اتحاد و همدلی روسای سبک‌های تحت پوشش را عامل اصلی کسب جایگاه برتر این هیئت در بین ۴۵ هیئت ورزشی شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: ان‌شاءالله بتوانیم طبق سنوات گذشته با یاری خداوند متعال، تشویق مردم و حمایت مسئولین شهرستان کاشان مقام‌های نخست استانی، کشوری و بین‌المللی را کسب نماییم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی کاشان ضمن گلایه نسبت به کمبود امکانات مالی جهت ساخت فضای ورزشی، خرید سخت افزار، نرم افزار و برگزاری دوره‌های آموزشی‌ گفت: از مسئولین خصوصا اعضای شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان کاشان انتظار داریم همانند گذشته نسبت به تامین اعتبار جهت ایجاد زیر ساخت های لازم این هیئت را بیش از پیش یاری نمایند.

شایان ذکر است، هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان کاشان توانسته تاکنون با کسب مقام‌های برتر و دریافت مدال‌های آسیایی و بین المللی و دریافت بیش از ده‌ها مدال رنگارنگ کشوری حضوری فعال در جامعه ورزشی کشور داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز