خبرگزاری کار ایران

تنیس روی میز قهرمانی جهان؛

ملی‌پوشان ایران برابر آرژانتین به برتری دست یافتند / صعود ایران به مرحله حذفی

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۷۰

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی خود برابر آرژانتین به میدان رفت و این تیم را ۳ بر صفر شکست داد.

تیم ملی تنیس روی میز ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی خود برابر آرژانتین به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی خود برابر آرژانتین به میدان رفت و این تیم را ۳ بر صفر شکست داد. با این پیروزی ارزشمندی که تیم کشورمان کسب کرد به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله حذفی شد.

در نخستین دیدار دو تیم نوشاد عالمیان برابر تمپرلی به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر یک برابر حریف خود به پیروزی رسید. دیدار دوم این مسابقه بین نیما عالمیان و گبلابرت برگزار شد که در نهایت این عالمیان بود که با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت.

سومین دیدار را افشین نوروزی و تی تولو به نمایش گذاشتند که این دیدار نیز با نتیجه ۳ بر صفر به سود نوروزی به پایان رسید.

پیش از این ایران برابر ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید، استرالیا را ۳ بر یک شکست داد، همچنین پاراگوئه را نیز با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و در برابر هند با نتیجه ۲ بر ۳ شکست خورد.

ملی پوشان ایران در مرحله دوم که بصورت حذفی برگزار می شود در دور اول استراحت خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز