خبرگزاری کار ایران

جت اسکی‌سواران آماده باشند؛

سلیانچی: مسابقات مهم داخلی در سواحل‌شمالی و جنوبی کشور برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۶۵۴۷۹

رقابت‌های کاپ‌آزاد با حضور جت اسکی‌سواران سواحل شمالی‌کشور را به میزبانی استان مازندارن خواهیم داشت که هم اکنون برای زمان و محل آن در حال برنامه‌ریزی هستیم.

رییس انجمن جت اسکی با تاکید بر اینکه در سالجاری۴ مسابقه مهم در سواحل شمالی و جنوبی کشور برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در سال ۹۳ مسابقات مختلف در مازندارن، گیلان، قشم و کیش برگزار می‌شود و ما در تلاش هستیم این رقابت‌ها در بهترین شکل ممکن انجام شود.

به گزارش ایلنا، داود سلیانچی اضافه کرد: هدف ما این است که رقابت‌های قهرمانی کشور گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی مهرماه امسال در گیلان برگزار می‌شود که محل دقیق آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین رقابت‌های کاپ‌آزاد با حضور جت اسکی‌سواران سواحل شمالی‌کشور را به میزبانی استان مازندارن خواهیم داشت که هم اکنون برای زمان و محل آن در حال برنامه‌ریزی هستیم.

سلیانچی افزود: در ماه‌های آبان و آذر امسال دو مسابقه مهم کاپ‌آزاد کشور را در قشم و کیش برگزار خواهیم کرد که قصد بر این است بهترین‌های ایران با قدرت تمام در آن حضور یابند و به همین علت این مسابقات برای ما از جایگاه رفیعی برخوردار است.

رییس انجمن جت اسکی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزش‌های دریایی و ترغیب جوانان آتیه‌دار برای حضور در این جشنواره مهم گفت: جشنواره ورزش‌های دریایی همزمان با ایام دهه فجر در منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود که قصد داریم جوانان و نوجوانان در هر دو بخش آقایان و بانوان در آن شرکت داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز