خبرگزاری کار ایران

با ۱۲ رأی اعضای مجمع؛

وجدانی رییس هیأت شطرنج خراسان‌رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۸۳

مجمع انتخاب رییس هیأت شطرنج استان خراسان صبح امروز ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور تمامی اعضا در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

با برگزاری مجمع انتخاب رییس هیأت شطرنج خراسان رضوی محمدرضا وجدانی به مدت ۴ سال دیگر به این سمت انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاب رییس هیأت شطرنج استان خراسان صبح امروز ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور تمامی اعضا در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

با انصراف مریم خزاعی نایب رییس هیأت شطرنج استان، رأی‌گیری بین سیدحسن موسوی‌قدس، رضا پاشانجاتی و محمدرضا وجدانی به عنوان ۳ کاندید پست ریاست این هیأت انجام شد.

با پایان رأی گیری سیدحسن موسوی‌قدس و رضا پاشانجاتی هر کدام ۳ رأی کسب کردند و محمدرضا وجدانی با ۱۲ رأی اعضای مجمع بار دیگر به مدت ۴ سال سکان هدایت هیأت شطرنج خراسان رضوی را به دست گرفت.

رییس فدراسیون شطرنج خراسان رضوی در جلسه ضمن تقدیر از اعضای مجمع و تبریک به محمدرضا وجدانی اظهار کرد: خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد که از ظرفیت‌های خوبی در رشته ورزشی شطرنج برخوردار است از گذشته به عنوان دومین استان کشور مطرح بوده است.

محمدجعفر کامبوزیا ادامه داد: با توجه به مربیان خوبی که در خراسان رضوی حضور دارند، ورزشکاران و ملی‌پوشان با استعدادی از این استان به شطرنج کشور معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه هیأت شطرنج خراسان رضوی در چند سال گذشته جز بهترین هیأت‌ها در سطح کشور بوده است، گفت: علی‌رغم کمبودهای مالی ناشی از شرایط اقتصادی کشور، این هیأت در ۴ سال گذشته فعالیتهای خود را به نحو مطلوبی انجام داده است که باید از این تلاش قدردانی کرد.

رییس فدراسیون شطرنج کشور ادامه داد: ورود به مدیریت یک هیأت ورزشی و انجام امورات آنان با توجه به مشکلات مالی فراوان کار بسیاری دشواری است که امیدواریم با کمک و همکاری اعضای توانمند مجمع شاهد رشد و شکوفایی هیأت شطرنج خراسان رضوی همانند گذشته باشیم.

وی با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانیم که از چنین هیأت فعالی حمایت کنیم، افزود: امیدواریم با توجه به امکانات مطلوب خراسان رضوی با همدلی جامعه شطرنج این استان برگزاری مجدد رقابتهای با شکوه بین‌المللی را در سال ۹۳ در مشهد شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته معلم، گفت: هیأت شطرنج با فعالیتهای خوبی که داشته است از هیأتهای فعال استان محسوب می‌شود و جایگاه مطلوبی نیز در سطح کشور دارد.

کوروش صبوریان ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان بنا را بر همکاری و تعامل دوستانه و هر چه بیشتر با هیأتها و فدراسیون‌های ورزشی قرار داده است که امیدواریم با تداوم این جو دوستی شاهد توسعه و رشد هر چه بیشتر ورزش استان باشیم.

محمدرضا وجدانی رییس منتخب هیأت شطرنج خراسان رضوی نیز با اشاره به فعالیت‌های ۵ سال گذشته در این هیأت ورزشی، گفت: از تمام کاستی‌ها عذرخواهی و از همکاری‌های و کمک جامعه شطرنج استان در این مدت تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه رشد خوبی در شطرنج استان شاهد بودیم، اظهار کرد: علاوه بر قرار گرفتن در رتبه سوم کشور از نظر تعداد داوران و مربیان نیز رشد مطلوبی داشتیم که در همین راستا تلاش داریم برنامه‌های ۵ سال گذشته را ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز