خبرگزاری کار ایران

امیر رضا خادم:

دیدار وزیر ورزش با نمایندگان مجلس بسیار مثبت بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۰۳

۵ سوال از وزیر مطرح بود و ۳ نماینده سوالاتی را از وزیر ورزش داشتند که ۲ نفر از آنها انصراف دادند وتنها ۱ سوال باقی ماند که ان‌شاءالله بتوانیم با مذاکره این مورد را هم تعیین تکلیف کنیم.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان دیدار امروز وزیر ورزش و جوانان با اعضای کمیسیون فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مواضع وزیر ورزش مورد حمایت نمانیدگان محترم مجلس قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، امیررضا خادم با بیان اینکه نشست محمود گودرزی با اعضای کمیسیون فرهنگی بسیار خوب و پرثمر بود، اظهار داشت: ۵ سوال از وزیر مطرح بود و ۳ نماینده سوالاتی را از وزیر ورزش داشتند که ۲ نفر از آنها انصراف دادند و تنها یک سوال باقی ماند که ان‌شاءالله بتوانیم با مذاکره این مورد را هم تعیین تکلیف کنیم.

وی با تصریح بر اینکه مواضع گودرزی مورد حمایت نمایندگان به خصوص رییس و نایب رییس کمیسیون فرهنگی قرار دارد و آنها حمایت خود را اعلام کردند، گفت: در پایان این جلسه مقرر شد نشست دیگری را در خدمت اعضای کمیسیون در وزارت ورزش باشیم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان مقابله با زیاده خواهی های برخی از ورزشکاران ومباحثفرهنگی را از اهم مباحثمطرح شده در جلسه وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان کمیسیون فرهنگی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز