خبرگزاری کار ایران

محمدی و نادریان طلایی‌های ایران؛

تکواندوکاران قوامین‌ناجا قهرمان تورنمنت تونس شدند

کد خبر : ۱۶۷۴۹۷

تورنمنت بین المللی تکواندوی تونس شب گذشته به پایان رسید و قوامین ناجا، نماینده ایران موفق به کسب ۵ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شد.

تورنمنت بین المللی تکواندوی تونس شب گذشته به پایان رسید و قوامین ناجا، نماینده ایران موفق به کسب ۵ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شد.

به گزارش ایلنا، تورنمنت بین المللی تکواندوی تونس کلاس G۱ که از روز شنبه(۲۰ اردیبهشت ماه) با حضور ۳۰۰ تکواندوکار از ۵۰ کشور جهان آغاز شده بود، شب گذشته به پایان رسید و تیم قوامین ناجا با کسب ۵طلا، ۲ نقره و ۲ برنز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم تونس و نیجریه نیز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

در آخرین روز این رقابتها، حسین بیات در وزن اول بر روی شیاپ چانگ رفت و ابتدا تکواندوکاری از سومالی را شکست داد. وی در ادامه راه فرانسه و اسپانیا را برد و به فینال این رقابتها رسید. تکواندوکار وزن ۵۴ - کیلوگرم در فینال این مسابقات ۲ بر یک مقابل نماینده تونس شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در ادامه مسابقات و در وزن سوم، رضا نادریان با پشت سر گذاشتن حریفانی از لیبی، ساحل عاج، روسیه و تونس گام به دیدار نهایی گذاشت و با برد برابر مصر، طلای وزن ۶۳ - کیلوگرم را به گردن آویخت.

لقمان عبداللهی دیگر تکواندوکار ایران در دور اول ابتدا تونس را برد اما مقابل مصر باخت و از گردونه رقابتها کنار رفت.

سید محمد رفیعی تکواندوکار وزن پنجم الجزایر، لیبی و تونس را برد اما نتیجه را به تکواندوکار فرانسه واگذار کرد و بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن هفتم، احمد محمدی که در اردوی تیم ملی تکواندو نیز حضور دارد، در نخستین دیدار رو در روی قهرمان اروپا قرار گرفت. محمدی در این مبارزه ۱۱ بر ۳ تکواندوکار فرانسه را شکست داد و سپس برابر تونس به پیروزی رسید. تکواندوکار وزن ۸۷ - کیلوگرم در گام سوم به مصاف سنگال(قهرمان آفریقا) رفت و توانست پیروز میدان شود. وی در فینال این رقابتها رو در روی تکواندوکار اسپانیا قرار گرفت و با شکست این ورزشکار به مدال طلا رسید.

کاظم قشقایی دیگر نماینده ایران در همان ابتدا نتیجه را به سنگال(قهرمان آفریقا) واگذار کرد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

بدین ترتیب ایران در روز دوم، موفق به کسب ۲طلا، یک نقره و یک برنز شد.

اسامی مدال آوران قوامین ناجا در این رقابتها به شرح زیر است:

مدال طلا: فرزان عاشورزاده، رضا نادریان، امید عمیدی، احمد محمدی و مرتضی شیری
مدال نقره: حسین بیات و جلال خدامی
مدال برنز: فرزاد ذوالقدر و سیدمحمد رفیعی

هدایت این تیم در این رقابتها برعهده شکری پور(سرپرست)، مسعود لشگری(سرمربی)، نورالله خاوری و جواد فریدونی(مربی) بود.

تکواندوکاران قوامین ناجا چهارشنبه(۲۴ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح به ایران باز خواهند گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز