خبرگزاری کار ایران

سجادی:

مسئولیت مبارزه با دوپینگ در فوتبال بر عهده نادو است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۰۰

باید یک نهاد بیرونی این کار را انجام دهد. ما به عنوان نادو از طرف وادا این مسئولیت را داریم و برای ما فرقی نمی‌کند که از چه رشته‌ای نمونه بگیریم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) تاکید کرد: پروسه مبارزه با دوپینگ در مجموعه ورزش کشور استثنایی ندارد و نادو از ورزشکاران تمامی رشته‌ها از جمله فوتبالیست‌ها راسا نمونه گیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی درباره اقدام اخیر افسران نادو در گرفتن تست از فوتبالیست‌ها در رقابت‌های پلی‌آف و لیگ دسته یک، گفت: نادو وظیفه‌ای دارد که در پروتکل WADA(آژانس جهانی ضد دوپینگ) تعریف شده است. ما اجازه داریم از تمام ورزشکاران نمونه بگیریم. کار گرفتن نمونه از فوتبال را هم آغاز کرده و مشکلی با فدراسیون فوتبال نداریم.

وی ادامه داد: در این باره به همراه دبیرکل نادو(پورکاظمی) با علی کفاشیان و مهدی محمدنبی(رئیس و دبیر کل فدراسیون) جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم و وظیفه قانونی‌مان را انجام می‌دهیم.

سجادی با بیان اینکه در این باره هماهنگی‌های لازم به عمل خواهد آمد، افزود: مانند همه رشته‌های ورزشی نمونه‌گیری فوتبالیست‌ها هم باید توسط نادو باید انجام شود، اما در فوتبال از دو سال قبل به طور موقت و برای مدت یکسال این مسئولیت به خود فدراسیون فوتبال واگذار شده بود، اما به جای یکسال، این روند طولانی‌تر شده بود. از نظر قانونی خود فدراسیون نمی‌تواند از زیر مجموعه‌اش نمونه بگیرد. باید یک نهاد بیرونی این کار را انجام دهد. ما به عنوان نادو از طرف وادا این مسئولیت را داریم و برای ما فرقی نمی‌کند که از چه رشته‌ای نمونه بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز