خبرگزاری کار ایران

دیدار مسئولان کمیته‌ملی‌المپیک ایران و لهستان؛

تاکید هاشمی و کرانیسچی بر امضای تفاهمنامه ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۷۲

مسئولان کمیته ملی المپیک ایران و لهستان بر امضاء تفاهمنامه ورزشی و تبادل مربی و مدرس بین دو کشور در رشته های مختلف تاکید کردند.

مسئولان کمیته ملی المپیک ایران و لهستان بر امضاء تفاهمنامه ورزشی و تبادل مربی و مدرس بین دو کشور در رشته های مختلف تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز آنژا کرانیسچی رئیس کمیته ملی المپیک لهستان با حضور در کمیته با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خوشامد گویی به رئیس کمیته المپیک لهستان ابراز داشت: دو کشور ایران و لهستان از ظرفیت بسیار بالایی در بر قراری ارتباطات ورزشی برخوردار هستندودر زمینه موضوعات مختلف ورزشی می توانیم در قالب یک طرح کلی یک تفاهنامه با یکدیگر امضا نماییم.

وی ادامه داد: ورزش دو کشور می توانند با برگزاری اردوهای مشترک و حضور در تورنمنت های یکدیگر و یا بهره مندی از ظرفیت علمی و ورزشی دو کشور همچون پزشکی ورزشی، دوپینگ و موارد دیگر جهت بهره مندی از تجارب مدرسین، مربیان و بازیکنان هم حرکت نمایند و کشور ایران در بسیاری از رشته های ورزش همچون کاراته، کشتی و تکواندو می تواند در زمینه تبادل مربی همکاری خوبی با لهستان داشته باشد.

هاشمی خاطر نشان کرد: هندبال یکی از رشته های مورد حمایت کمیته بوده و حتی در بازیهای آسیایی اینچئون نیز حضور خواهد داشت و انتظار داریم بین فدراسیون هندبال لهستان و ایران که شما رئیس این فدراسیون در لهستان نیز می باشید و خود از بازیکنانی قدیمی هندبال محسوب می شوید تعاملات خوبی وجود داشته باشد.

در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون هندبال لهستان ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران گفت: بسیار خوشحالم که در میان خانواده المپیکی و بخصوص در کشور ایران هستم و از سال ۲۰۱۰ که ریاست کمیته ملی المپیک و فدراسیون هندبال را در دست گرفتم امیدوار بودم روزی به ایران سفر کرده و بتوانیم تعاملات و همکاری خوبی با ورزش شما داشته باشیم.

وی گفت: البته در زمنیه هندبال توافقاتی صورت گرفته و امیدواریم با حمایت کمیته ملی المپیک از این توافقات بتوان شاهد اجرایی شدن هر چه زودتر آن باشیم. بدون تردید در هر زمینه ای که بتوانیم برای توسعه و رشد ورزش دو کشور به توافق برسیم خوشحال شده و تا سال ۲۰۱۷ که بنده رئیس کمیته ملی المپیک و فدراسیون هندبال لهستان هستم از اجرای آن حمایت می کنم.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته نیز ضمن خوشامدگویی به رئیس کمیته ملی المپیک لهستان ابراز داشت: بدون تردید هدف از چنین سفرهایی ارتباطات ورزشی بوده و ما آماده ایم در زمینه های مختلفی همکاری داشته باشیم چرا که ایران رشد خوبی در ورزش قهرمانی و همگانی داشته بخصوص در بخش بانوان موفقیتهای مطلوبی کسب کرده ایم و در حال حاضر نائب رئیس اول کمیته یکی از مدیران بانوان با سابقه ورزش کشورمان می باشد.

در خاتمه رئیس کمیته ملی المپیک ضمن دعوت رسمی از کیومرثهاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک برای سفر به لهستان دعوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز