خبرگزاری کار ایران

نه تنها پیشرفت بلکه پسرفت داشته ایم؛

جعفرزاده: سابقه نداشته موی تای ایران به کانادا ببازد / به هشدارها توجه نکردند!

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۰۴

ما قبلا در مسابقات جهانی به حریفانی از روسیه، بلاروس و تایلند که جزء قدرت های موی تای جهان هستند هم باج نمی دادیم اما در تیم اعزامی به مالزی، چند ورزشکار ما مقابل حریفان شان ناک اوت شدند.

مربی سابق تیم ملی موی تای گفت: پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی مالزی، هشدار داده بودیم که این تیم با این شرایط نتیجه نمی گیرد که همین طور هم شد.

افشین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص نتایج ملی پوشان موی تای ایران در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: بنده قبلا نیز گفته بودم با این شرایط تیم ملی نتیجه نخواهد گرفت و تیم شرایط آمادگی لازم را ندارد.

وی افزود: سرپرست انجمن موی تای می توانست ورزشی تر عمل کرده و دست کم مربیان قبلی که در اردو حضور داشتند را حفظ کند اما او به هشدارها اهمیتی نداد.

مسئول سابق کمیته برنامه ریزی انجمن موی تای با بیان این که متاسفانه موی تای ایران دوباره زنگ تفریح سایر کشورها شده است، تصریح کرد: شما ببینید تیمی که مدال طلای کلاس آ جهان را در کارنامه دارد، حالا به چه روزی افتاده است که نماینده کشورمان به حریف کانادایی می بازد.

جعفرزاده ادامه داد: ما قبلا در مسابقات جهانی به حریفانی از روسیه، بلاروس و تایلند که جزء قدرت های موی تای جهان هستند هم باج نمی دادیم. همچنین هیچ یک از ملی پوشان کشورمان در مسابقات خود ناک اوت نمی شدند، اما در تیم اعزامی به مالزی، چند ورزشکار ما مقابل حریفان شان ناک اوت شدند.

وی همچنین در مورد این مساله که گفته می شود در دوره گذشته رقابت های جهانی ۲ برنز کسب شده بود، اما حالا ۲ برنز و یک نقره به دست آمده، خاطر نشان کرد: اولا این که ورزشکار ما در بین دو نفر، نقره گرفت. ثانیا، ما در دوره گذشته مسابقات جهانی در سن پترزبورگ، با تیم کامل حضور نیافتیم. ضمن این که " مسعود مینایی " یکی از ملی پوشانی است که در دوره قبل بازی ها برنز گرفت و حالا هم این مدال خود را تکرار کرده است.

مربی سابق تیم ملی موی تای افزود: با این شرایط می بینیم که تیم ملی نه تنها پیشرفتی نداشته، بلکه پسرفت نیز کرده است.

جعفر زاده در پایان در مورد آینده این رشته رزمی یاد آور شد: این ورزش در حال ضربه خوردن و صدمه دیدن است و به همین جهت مسئولان باید به فکر سر و سامان دادن دوباره به اوضاع آن باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز