خبرگزاری کار ایران

جمعه پایان لیگ برتر هندبال؛

ثامن الحجج در خانه جشن قهرمانی می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۵۸

تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار که سه هفته مانده به پایان لیگ برتر هندبال قهرمانی خود را مسجل کرده بود، از تیم صبای قم پذیرایی می کند.

لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران روزهای پنجشنبه و جمعه(فردا و پس فردا) با برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم به پایان می رسد.

به گزارش ایلنا، هفته پایانی لیگ برتر هندبال امروز(پنجشنبه) با یک دیدار آغاز می شود و شاگردان علیرضا حبیبی در تیم ثامن الحجج(ع) مشهد که هفته گذشته با برتری مقابل سنگ آهن بافق یزد مقام دوم لیگ برتر و صعود خود را به مسابقه های جام باشگاه های آسیا قطعی کردند از تیم نفت و گاز گچساران پذیرایی می کنند.

دیدار رفت تیم های ثامن الحجج مشهد و نفت و گاز در گچساران با برتری ۳۲ بر ۲۷ تیم ثامن رقم خورده است.

سه بازی دیگر هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فردا جمعه برگزار می شود.

در اراک، تیم هپکو در حالی به مصاف نیروی زمینی می رود که بازی رفت در تهران را با نتیجه نزدیک ۲۴ بر ۲۳ به سود خود رقم زده بود.

همچنین تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار که سه هفته مانده به پایان لیگ برتر هندبال قهرمانی خود را مسجل کرده بود، از تیم صبای قم پذیرایی می کند. بازی رفت این دو تیم با برتری ۲۹ بر ۲۲ ثامن الحجج سبزوار رقم خورده است.

همچنین تیم نیک اندیش شهرداری اصفهان در حالی میزبان صنعت مس کرمان است که در بازی رفت با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ از سد صنعت مس گذشته و برای تثبیت رده پنجمی خود به دنبال کسب نتیجه در این مسابقه است. تیم های سنگ آهن بافق یزد و کاسپین قزوین نیز در هفته بیست و دوم استراحت دارند.

برنامه دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر هندبال به قرار زیر است:

* پنجشنبه ۱۳۹۳/۲ / ۲۵

ثامن الحجج(ع) مشهد - نفت و گاز گچساران

* جمعه ۱۳۹۳/۲ / ۲۶

هپکو اراک - نیروی زمینی تهران

ثامن الحجج(ع) سبزوار - صبا قم

با کنار رفتن تیم پارس مس فلاورجان و قطعی شدن سقوط تیم کاسپین قزوین از دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال، رقابت های فصل آینده لیگ برتر با صعود سه تیم از لیگ دسته یک، ۱۲ تیمی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز