خبرگزاری کار ایران

در پایان رقابت های انتخابی؛

۵ کاراته‌کا از اردوی تیم ملی کنار رفتند / ادامه کار با ۱۵ کاراته‌کا

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۳۱

صبح امروز در حضور رئیس و دبیر فدراسیون و در محل اردوی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک ۱۴ پیکار انتخابی با قضاوت داوران رسمی برگزار شد تا تعداد کاراته‌ کاهای حاضر در اردو به ۱۵ نفر کاهش پیدا کند.

در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته، ۵ کاراته‌کا با شکست برابر رقبای خود از ادامه حضور در اردوها بازماندند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز یکشنبه در حضور رئیس و دبیر فدراسیون و در محل اردوی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک ۱۴ پیکار انتخابی با قضاوت داوران رسمی برگزار شد تا تعداد کاراته‌ کاهای حاضر در اردو به ۱۵ نفر کاهش پیدا کند.

در وزن ۵۵ - کیلوگرم، مجید حسن‌نیا با دو پیروزی مشابه(۵ بر یک) برابر مهدی حاتمیان و وحید حسنی‌پور به حضور خود در اردو تداوم بخشید و نفر اول اول این وزن انتخاب شد.

در وزن ۶۷ - کیلوگرم سعید احمدی و مهرداد پورشیب سه بار مقابل قرار گرفتند که حاصل این تقابل ۲ برد و یک باخت برای احمدی بود. احمدی در اولین پیکار ۲ بر یک از سد پورشیب گذشت، در بازی دوم ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد اما در پیکار سوم موفق شد ۳ بر ۲ پورشیب را شکست دهد. با این نتیجه پورشیب از اردو خارج شد.

در وزن ۸۴ - کیلوگرم مهدی سلطانی و یونس نوروزی ۴ بار رودرروی هم قرار گرفتند که مهدی سلطانی با دو برد، یک تساوی و یک باخت اردونشین باقی ماند. یونس نوروزی در بازی اول خود یک بر صفر موفق شد سلطانی را شکست دهد در پیکار دوم این دو کاراته کا امتیازی ردو بدل نشد اما در پیکار سوم و چهارم مهدی سلطانی موفق شد ۴ بر صفر و ۳ بر صفر از سد نوروزی بگذرد.

در وزن ۸۴ + کیلوگرم سامان حیدری، ایمان سنچولی و پیمان سلطانیان با کسب بیشترین پیروزی به حضور خود در اردوی تیم ملی تداوم بخشیدند. در مبارزات این وزن ابتدا سنچولی ۵ بر ۲ سلطانیان را شکست داد. در بازی دیگر سنچولی ۳ بر یک از سد هادی عرب گذشت، اما در بازی آخر مقابل سامان حیدری ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد. حیدری علاوه بر این برد، هادی عرب را ۲ بر صفر و پیمان سلطانیان را یک بر صفر برد.

سلطانیان نیز در پیکار مقابل هادی عرب در حالیکه ۲ بر صفر پیش بود به واسطه هانسوکو شدن حریف برنده تاتامی معرفی شد. موسی جعفری، فرهاد خطیری، صفر رحیمی، سیروس یزدانی و یوسف گرشاسبی قضاوت دومین مرحله انتخابی را بر عهده داشتند.

بدین ترتیب مجید حسن‌نیا، امیر مهدی‌زاده و هامون درفشی‌پور، حسین سمندر، سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، سعید حسنی‌پور، بهمن عسگری، ذبیح‌الله پورشیب، علی فداکار، مهدی سلطانی، سجاد گنج‌زاده، سامان حیدری، ایمان سنچولی و پیمان سلطانیان ۱۵ کاراته‌کایی هستند که در چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته از عصر امروز زیر نظر کادر فنی(شهرام هروی، حسین روحانی و مهدی جعفری) به مدت ۵ روز در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

تیم ملی کاراته خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون و بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان برمن آلمان آماده می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز