خبرگزاری کار ایران

انتخاب در بعضی اوزان سخت بود؛

ملکی: مربیان تیم ملی ووشو هیچ دخالتی در رقابت‌های انتخابی ندارند

کد خبر : ۱۶۹۰۸۰

اردوی مرحله سوم طبق برنامه تا ۱۰ خرداد ادامه خواهد داشت و آخرین مرحله انتخابی تیم ملی ۱۱ خرداد برگزار می‌شود.

دومین مرحله انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو در حالی روز شنبه برگزار شد که در برخی از اوزان به دلیل رقابت سخت ملی‌پوشانی که همگی کارنامه های درخشانی داشتند بسیار سخت بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، ملکی با بیان این مطلب گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم بانوان ما ووشوکارانی چون خدیجه آزادپور تنها دارنده طلای بازی‌های آسیایی، صدیقه دریایی، طلای نوجوانان، مریم هاشمی با ۲ طلای جهان و شهربانو منصوریان، قهرمان جهان را داریم که انتخاب ۲ ووشوکار در میان این قهرمانانی که همگی کارمامه درخشانی دارند کار سختی است.

وی ادامه داد: اردوی مرحله سوم طبق برنامه تا ۱۰ خرداد ادامه خواهد داشت و آخرین مرحله انتخابی تیم ملی ۱۱ خرداد برگزار می‌شود.

ملکی با اشاره به حضور بهترین داورهای بین‌المللی در مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: سرمربیان و مربیان هیچ دخالتی در این انتخاب ندارند و تنها بر اساس نتایجی که در رقابت‌های انتخاباتی حاصل می‌شود ملی‌پوشان نهایی انتخاب و به اردو دعوت می‌شوند.

مدیر تیم‌های ملی در ادامه اظهار داشت: چین قدرت اول آسیا و جهان در رشته ووشو است و از آنجا که این رشته، رشته ملی چینی‌هاست و بیش از ۲۰۰ میلیون ووشوکار در این کشور هستند، تمام تلاشش برای حفظ مدال‌های این رشته و به خصوص طلای آن به ملی‌پوشان چینی است از طرفی کره به عنوان میزبان نیز رقیب پر قدرتی است که نبایستی نادیده گرفته شود، سایر کشورهای آسیایی شرقی هم با توجه به قدمت ووشو در آنها برای مدال به میدان رقابت می‌آیند، لذا کار ما بسیار سخت است ولی ما در رشته ساندا قطعا مدال آور خواهیم بود.

ملکی در خاتمه گفت: به‌رغم تمام مشکلاتی که وجود داشت ما از سال ۲۰۰۹ تاکنون در هر رقابتی درخشان تر دوره‌های گذشته حاضر شدیم این بار نیز ثابت می‌کنیم که بهترین هستیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز