خبرگزاری کار ایران

برای دومین بار؛

وفایی قهرمان مسابقات اسنوکر زیر ۲۱ سال جهان شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۲۲

وفایی بازیکن ارزنده اسنوکر کشورمان برای دومین بار موفق به کسب مدال طلا و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد.

در دیدار نهایی مسابقات جهانی اسنوکر زیر ۲۱ سال(IBSF) حسین وفایی برای دومین بار قهرمان اسنوکر زیر ۲۱ سال جهان شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه برگزاری مسابقات جهانی اسنوکر زیر ۲۱ سال در دیدار نهایی حسین وفایی در یک بازی حساس به مصاف حریف قدرتمند خود جاش بویلیو از کشور جمهوری ایرلند رفت و با ارائه یک بازی منطقی و یک طرفه توانست حریف قدر خود را با نتیجه ۸ بر۳ با شکست بدرقه کند.

حسین وفایی بازیکن ارزنده اسنوکر کشورمان برای دومین بار موفق به کسب مدال طلا و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد.

در سال ۲۰۱۱ و در همین مسابقات که در کشور هند برگزار شد ه بود، حسین وفایی برای اولین بار مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرده بود.

همچنین تیم داوری ایران متشکل از آقایان محمد خدری، رضا شکری و محمدعلی جعفری با ارائه یک قضاوت مقتدرانه و بی نقص مابین ۲۴ داور از ۱۲ کشور آسیایی و اروپایی موفق به ورود به جمع ۱۰ داور برتر مسابقات شدند و آقایان شکری و خدری آخرین قضاوت خود را در مرحله یک هشتم نهایی انجام دادند و علی جعفری با قضاوت مرحله یک چهارم نهایی به کار خود پایان دادند. فینال مسابقات به سرداور مسابقات عبدالحمید از کشور میزبان مسابقات رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز