خبرگزاری کار ایران

فستیوال جهانیArt Football - روسیه؛

فرزاد فرزین؛ خواننده رسمی ایران در جام‌جهانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۱۹

در حضور چهره‌های موسیقی سر‌شناس جهان از جمله: The Voice of the Gipsy، Nazareth، Romario و… در مسکو؛ «فرزاد فرزین» خواننده رسمی ایران در فستیوال جهانی Art Football ۲۰۱۴ شد.

خواننده آلبوم «شخصی» به عنوان اولین نماینده رسمی ایران در فستیوال جهانی Art Football ۲۰۱۴ معرفی شد.

به گزارش ایلنا، فرزاد فرزین به عنوان نخستین نماینده رسمی ایران در جام جهانی هنرمندان در مسکو معرفی شد و در فضایی با گنجایش بیش از پانزده هزار نفر در این شهر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

فرزاد فرزین ضمن تائید خبر حضور‌ش در این فستیوال، درباره محتوای برنامه‌های خود برای این اجرا گفت: چند کار اکتیو و ۴ قطعه انگلیسی را برای این اجرا تدارک دیده‌ایم که تمام سعی ما این است با برنامه‌ای انرژیک و قوی بتوانیم سفیر فرهنگی خوبی برای ایران در این رقابت‌ها باشیم.

هیئت داوران این فستیوال در بخش‌های مختلف(پرفورمنس، کنسرت، رقص‌های آئینی و…) همه ساله با انتخاب بهترین‌های بخش‌های مختلف، انگیزه حاضرین در این فستیوال را برای حضور در این برنامه‌ها چند برابر کرده‌اند و همه ساله شبکه‌های معتبری چون MTV به معرفی استعداد‌ها و ستاره‌های برگزیده این فستیوال پرداخته‌اند.

فستیوال Art Footballهمه ساله در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود و هنرمندان کشور‌های مختلف در قالب تیم‌های فوتبال، در گروه‌های ۴ تیمی رقابت‌هایی جذاب را برگزار می‌کنند که همواره با پوشش قوی رسانه‌ای نیز رو به رو می‌شود. تیم هنرمندان ایران برای نخستین بار است که به دعوت رسمی کمیته برگزاری مسابقات، در این فستیوال حضور دارد.

در دوره قبلی این رقابت‌ها «پله»(اسطوره فوتبال برزیل) به همراه یک گروه محلی برزیلی به یک باره روی صحنه آمد و به اجرای موسیقی پرداخت. تیم هنرمندان ایران در این دوره از بازی‌ها با تیم‌های برزیل، استونی و آلمان همگروه است و در گروه‌های دیگر نیز کشورهایی از جمله ایتالیا، روسیه، کره‌جنوبی و… حضور دارند.

شکل برگزاری این رقابت‌ها نیز در نوع خود جالب توجه است و پس از برگزاری رقابت‌های فوتبال در هر روز، نماینده‌های فرهنگی کشور‌های مختلف در شاخه‌های گوناگون به اجرای برنامه می‌پردازند که اجرای رقص آئینی و برگزاری کنسرت از جمله این برنامه‌های فرهنگی ست که معمولا با استقبال قابل توجهی نیز رو به رو می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها از تاریخ ۲۳ May(دوم‌خرداد) لغایت ۱ June(یازده خرداد) در شهر مسکو و فضای باز و تجهیز شده recreation park برگزار خواهد شد. چهره‌هایی از قبیل علی لهراسبی، علی عبدالمالکی و محمدرضا عیوضی از چهره‌های موسیقی حاضر در ترکیب تیم هنرمندان ایران در این رقابت‌ها هستند.

این برای نخستین بار است یک خواننده پاپ از ایران به صورت رسمی در یک فستیوال جهانی شرکت می‌کند و جالب اینجاست که فرزاد فرزین در روزی قرار است به اجرای برنامه بپردازد که بعد از او گروه مشهور اسپانیاییThe Voice of the Gipsy به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

محل برگزاری اجراهای زنده در یک محوطه باز با گنجایش ۱۵ هزار نفر پیش بینی شده و این اجرا‌ها همه روزه از شبکه Russia ۲ به صورت زنده در تمام جهان پوشش داده می‌شود.

برای دیدن برنامه کامل بخش فوتبال این رقابت‌هاhttp: / / art - football. ru / news / ۱۲۸ / و برای دیدن لیست کامل کنسرت‌های این فستیوالhttp: / / art - football. ru / moscow - ۲۰۱۴ / کلیک کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز