خبرگزاری کار ایران

با انصراف تمام نامزدها؛

ناطق‌نوری همچنان سکاندار بوکس ماند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۷۰۶

با توجه به اینکه وی جزو مقامات کشوری محسوب می‌شود توانست به نوعی منع قانونی را پشت سر گذاشته و برای انتخابات کاندیدا شود.

احمد ناطق‌نوری بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس صبح امروز با کاندیداتوری احمد ناطق نوری، اکبر احدی(سرمربی تیم ملی بوکس)، عیسی گل‌محمدی، روح‌الله طالبی و عارف صفری برگزار شد که عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش ریاست مجمع را بر عهدا داشت و شاهرخ شهنازی نیز نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع بود.

در این مجمع انتخاباتی با انصراف تمام کاندیداها به نفع ناطق نوری، وی بار دیگر ریاست فدراسیون را عهده‌دار شد.

ناطق نوری تاکنون ۲۴ سال است که ریاست این فدراسیون را بر عهده دارد ولی در ماه‌های اخیر مشکلاتی درباره کاندیداتوری مجدد داشت که البته با توجه به اینکه وی جزو مقامات کشوری محسوب می‌شود توانست به نوعی منع قانونی را پشت سر گذاشته و برای انتخابات کاندیدا شود.

رییس فدراسیون بوکس پس از انتخابات برگزار شده از دغدغه‌های این فدراسیون گفت: سال گذشته بودجه کل این فدراسیون در اندازه یک تیم لیگ برتری فوتبال هم نبود و ما از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایت‌های مالی بیشتری جهت تجهیز اماکن و وسایل مورد نیاز ورزشکاران برای تمرین و اعزام به مسابقات آسیایی اینچئون کره‌جنوبی را خواستاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز