خبرگزاری کار ایران

در بیمارستان سهند تهران؛

جواد آقایی تحت جراحی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۴۳

دارنده مدال برنز جهان و نقره آسیا پیش از آغاز اردوهای تیم ملی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود.

سانداکار ۷۵ کیلوی ووشوی ایران که دچار آسیب شده بود، دیروز مورد جراحی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، جواد آقایی که به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی ووشو را ترک کرده، روز گذشته در بیمارستان سهند تهران مورد جراحی قرار گرفت. اخبار دریافتی حاکی از آن است که وضعیت وی مطلوب بوده و جراحی اش با موفقیت صورت گرفته است.

پس از عمل، مسئولان ارشد فدراسیون به بیمارستان رفته و از وی عیادت کردند تا در جریان فرآیند پرشکی صورت گرفته قرار گیرند.

دارنده مدال برنز جهان و نقره آسیا که پیش از آغاز اردوهای تیم ملی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود، در مرحله نخست انتخابی نیز به دلیل مصدومیت نتوانست توانایی خود را نشان دهد. جواد آقایی حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را از دست داده و می بایست برای طول درمان خود حداقل ۶ ماه از میادین دور باشد.

در ۷۵ کیلوگرم تیم ساندای مردان، «حمیدرضا لادور» قهرمان سال ۲۰۰۸ جوانان جهان و دارنده مدال طلای کامبت گیمز روسیه، «امیر فضلی» دارنده مدال طلای ۲۰۱۲ قهرمانی آسیا در ویتنام و قهرمان سال ۲۰۱۳ جهان در مالزی و «مرتضی نوروزی» چهره تازه مطرح شده ووشوی کشور، حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز