خبرگزاری کار ایران

به خاطر ۳۰۰ هزار تومان اخراجم کردند؛

بنا: نمی دانم چرا مسئولان به وضعیت جودو رسیدگی نمی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۲۸

من بهترین ۶۶ کیلوی ایران بودم و همه را در انتخابی‌ها بردم، اما میراسماعیلی من را خراب کرد. او دوست ندارد کسی در این وزن روی دست او بلند شود.

ملی پوش سابق جودوی ایران گفت: من، محمدرضا رودکی، خانم حیدری و بسیاری دیگر از جودوکاران، از شرایط تیم های ملی مردان و زنان صحبت کرده ایم، اما معلوم نیست چرا مسئولان به وضعیت فدراسیون جودو رسیدگی نمی کنند.

وحید بنا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا به شرایط بد اردوهای تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: آخرین باری که در اردوی تیم ملی حضور داشتم، فروردین ۹۲ بود، اما مجبور به ترک اردو شدم.

وی افزود: من در تمرینات تیم ملی مصدوم شدم که طی آن بر روی پایم عمل جراحی صورت گرفت. بعد برای دریافت هزینه‌ای که کرده بودم، از میراسماعیلی خواستم فدراسیون مبلغ ۳۰۰ هزار تومان را به من پرداخت کند، اما چون اقدامی از سوی وی نشد، موضوع را به اطلاع رئیس فدراسیون رساندم که وی گفت این مبلغ را پرداخت می‌کند. وقتی میراسماعیلی موضوع را فهمید، با لحنی زشت به من گفت از اردو برو بیرون!

دارنده مدال برنز جام جهانی جوانان در سال ۲۰۰۷ ادامه داد: من بهترین ۶۶ کیلوی ایران بودم و همه را در انتخابی‌ها بردم، اما میراسماعیلی من را خراب کرد. او دوست ندارد کسی در این وزن روی دست او بلند شود.

بنا با بیان اینکه در تیم ملی جناح‌بندی وجود دارد، خاطرنشان کرد: رودکی و خیلی‌های دیگر از تیم ملی رفته‌اند، چون کسی دیگر برای حضور در اردوها دلگرم نیست، در حالی‌که عضویت در تیم ملی برای همه ورزشکاران از جمله خود من یک افتخار است.

قهرمان مسابقات جودوی غرب آسیا از عدم پیگیری مسئولان وزارت ورزش در مورد وضعیت نامساعد جودو انتقاد کرد و یاد آور شد: من، رودکی، خانم حیدری و بسیاری دیگر از ملی‌پوشان خانم و آقا، درخصوص شرایط بد تیم‌های ملی مردان و زنان، بارها مصاحبه کرده‌ایم و مشکلات را به اطلاع دستاندرکاران ورزش رسانده‌ایم، اما واقعا نمی‌دانیم چرا به وضعیت جودو رسیدگی نمی‌شود؟

بنا در پایان درباره نتایج تیم ملی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی اظهار داشت: در بهترین حالت یک مدال می‌گیریم که البته قطعا طلا نخواهد بود چون کسی برای حضور در تیم ملی انگیزه و دلگرمی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز