خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان محاسبات مطرح کرد:

انتقاد از اختصاص نیافتن بودجه‌ دستگاه‌ها به ورزش / اعتبارات ورزش از لایحه بودجه حذف شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۵۲

البته این مساله به اطلاع معاون برنامه ریزی و نظارت رئیس جمهور رسید و ایشان پذیرفتند که این بودجه از لایحه بودجه سالانه حذف شود.

رئیس دیوان محاسبات کشور اصلاح قوانین و مقررات تخلف زا را دومین اقدام دستگاه متبوعش برشمرد و گفت: بر اساس بررسی‌های دیوان محاسبات مبالغ اختصاص یافته به برخی دستگاه های اجرایی از جمله دستگاه ورزشی، صرف امور ورزش نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، امین حسین رحیمی رئیس دیوان محاسبات کشور در همایش هم اندیشی معاونان و مدیران حقوقی دستگاه های اجرایی با دیوان محاسبات، گفت: شعار امسال درباره اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است و تأکید مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بر رفع مشکلات اقتصادی بوده است.

رئیس دیوان محاسبات گفت: با اصلاح رویه دیوان محاسبات زمینه پیشگیری از جرم فراهم شده، البته برای انجام این مهم راهکارهایی داریم که کارها قفل نشود که یکی از این راهکارها آموزش و موضوع بعد اصلاح قوانین تخلف‌زا است.

وی اصلاح قوانین و مقررات تخلف زا را دومین اقدام دستگاه متبوعش برشمرد و افزود: بر اساس بررسی‌های دیوان محاسبات مبالغ اختصاص یافته به برخی دستگاههای اجرایی از جمله دستگاه ورزشی، صرف امور ورزش نمی‌شود. البته این مساله به اطلاع معاون برنامه ریزی و نظارت رئیس جمهور رسید و ایشان پذیرفتند که این بودجه از لایحه بودجه سالانه حذف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز