خبرگزاری کار ایران

از بین ۱۴۰ بازیکن؛

نفرزاده ۲۶ بازیکن را به تیم جوانان دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۱۵

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال آسیا از ۲۵ مهرماه سال جاری به مدت ۹ روز در بحرین برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان از بین ۱۴۰ بازیکن حضور یافته در اردوی انتخابی این تیم، ۲۶ بازیکن را انتخاب و به مرحله دوم اردوی آمادگی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز و روز گذشته پس از ارزیابی تخصصی از ۱۴۰ بازیکن به پایان رسید. کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان با هدایت فرهاد نفرزاده ۲۶ بازیکن را انتخاب و برای حضور در مرحله دوم اردوی آمادگی دعوت کرد.

دعوت شدگان باید تا ساعت ۲۰ فردا یکشنبه چهارم خردادماه با دست داشتن مدارک زیر خود را به امید هاشمی سرپرست تیم ملی والیبال جوانان معرفی کنند:

۱ - اصل شناسنامه

۲ - اصل کارت ملی

۳ - گواهی تحصیلی

۴ - گذرنامه

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان از پنجم خردادماه در فدراسیون والیبال آغاز می شود و بازیکنان زیر به این اردو دعوت شدند.

حمید حمودی، معین معینی فر، علیرضا انصاری راد، الیار محرم‌زاده، شاهین شهروز، محمد دلیری، هادی نیازی، حسین کامران، جابر اسماعیل‌پور، سپهر حیدری، محمد حیدری، سالار حیدری، محمد علی پیران، محمد جواد معنوی‌نژاد، امین اسماعیل‌نژاد، مهرداد شیبانی، رضا گرایلی، سهند اله‌وردیان، محمدرضا عوض‌پور، سید مهدی حسینی، پارسا فرجی، جواد حکمتی، امین عبدالهی، سلیم چپرلی، سعید تقوی و عرفان علی‌نژاد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می‌کند. هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال آسیا از ۲۵ مهرماه سال جاری به مدت ۹ روز در بحرین برگزار می شود.

این رقابت‌ها با حضور ۲۰ تیم در ۴ گروه مقدماتی آغاز خواهد شد که تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم‌های هند، ترکمنستان، هنگ کنگ و قطر همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز