خبرگزاری کار ایران

طلایی برنامه ریزی و تمرین کرده‌ایم؛

نظری: به مدال نقره و برنز قانع نیستیم / اتفاقات خوبی در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۲۶

من نسبت به نتیجه بازیکنان در این رقابت ها خوشبین هستم. به عنوان یک مربی دیگر به مدال نقره و برنز قانع نیستم. طلایی برنامه ریزی و تمرین کرده ایم و اگر روز مسابقات، روزمان باشد قطعا اتفاقات خوبی در راه است.

سرمربی تیم ملی پومسه مردان گفت: به عنوان یک مربی دیگر به مدال نقره و برنز قانع نیستم و نسبت به نتیجه بازیکنان در این رقابت ها خوشبین هستم.

به گزارش ایلنا، حسینعلی نظری سرمربی تیم ملی پومسه مردان در گفت و گو با سایت فدراسیون تکواندو، در خصوص وضعیت بازیکنان تیم ملی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیایی گفت: بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برند و از عملکردشان رضایت کامل دارم.

تیم ملی تکواندوی پومسه در این دوره از مسابقات با کادری تمام ایرانی راهی آوردگاه آسیایی شده است. وی در این رابطه تصریح کرد: خوشحالم که این اعتماد به مربیان ایرانی شده است. در این دوره از اردوهای تیم ملی تمرینات بدنسازی هم اضافه شده و همین باعثشده است تا از آسیب دیدگی ها جلوگیری شود و قدرت ضربات بازیکنان بهتر از گذشته شود.

وی ادامه داد: در این مدت میل به تمرین و انگیزه بازیکنان بسیار زیاد بود. امیدوارم به خودباوری برسند و در لحظات سرنوشت ساز و در روز مسابقه عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش بگذارند.

نظری با اشاره به اینکه رقابت های پومسه آسیایی هم سطح مسابقات جهانی است، اظهار داشت: قطب پومسه تکواندو در آسیا است، کشورهای کره، فیلیپین، ویتنام، چین تایپه و اندونزی همگی صاحب نام هستند. ضمن اینکه سایر کشورها با در اختیار گرفتن مربیان مطرح، سرمایه گذاری خوبی انجام داده اند و تمامی نفرات حاضر در این مسابقات برای کسب سکو تلاش می کنند. هر شخصی بیشترین تلاش را انجام دهد، مزد زحماتش را خواهد گرفت.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان ساخت: من نسبت به نتیجه بازیکنان در این رقابت ها خوشبین هستم. به عنوان یک مربی دیگر به مدال نقره و برنز قانع نیستم. طلایی برنامه ریزی و تمرین کرده ایم و اگر روز مسابقات، روزمان باشد قطعا اتفاقات خوبی در راه است.

گفتنی است؛ سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا ۴ خردادماه به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز