خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات اجرایی کمیته المپیک؛

رشته جدیدی به کاروان اعزامی اینچئون اضافه نشد / تصمیم‌گیری نهایی در جلسات آینده

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۸۳

در جلسه امروز درباره ۱۱ رشته صحبت شد، اما اعضا صلاحیت مدال آوری هیچ ‌رشته‌ای را برای اضافه شدن به فهرست تیم های اعزامی تایید نکردند.

در جلسه صبح امروز اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درباره ۱۱ رشته دیگر برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ بحثو تبادل نظر شد، اما هیچ رشته‌ای به کاروان اعزامی اضافه نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز شنبه برگزار شد و اعضا درباره ۱۱ رشته‌ای که قرار بود به جمع ۲۰ رشته اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اضافه شود بحثو گفت‌وگو کردند.

در جلسه امروز درباره هر ۱۱ رشته صحبت شد، اما اعضا صلاحیت مدال آوری هیچ ‌رشته‌ای را برای اضافه شدن به فهرست تیم های اعزامی تایید نکردند. قرار است در جلسات آینده این رشته‌ها توسط کارشناسان مورد بحثو بررسی قرار بگیرند و در نهایت هم با نظر وزیر ورزش رشته‌های اعزامی قطعی شود.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ به میزبانی اینچئون از ۲۸ شهریور آغاز می‌شود و ۱۳ هزار ورزشکار از ۴۵ کشور در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

کشتی شامل آزاد و فرنگی، فوتبال، دوومیدانی، جودو، شمشیربازی، کاراته، ووشو، والیبال(سالنی)، بسکتبال، هندبال، قایقرانی، تیراندازی با کمان، تیراندازی، تکواندو، کبدی، سپک‌تاکرا، دوچرخه‌سواری، بوکس و وزنه‌برداری ۲۰ رشته‌ای هستند که تا امروز اعزام آنها به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی قطعی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز