خبرگزاری کار ایران

بسکتبال سه نفره دانش‌آموزان جهان - چین

نماینده ایران با شکست فرانسه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۹۰

تیم بسکتبال دانش‌آموزی اصفهان، در سومین دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ مقابل فرانسه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

تیم بسکتبال دانش‌آموزی اصفهان، نماینده کشورمان در مسابقات بسکتبال سه نفره دانش‌آموزان جهان با شکست فرانسه موفق به صعود از مرحله گروهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور، تیم بسکتبال دانش‌آموزی اصفهان، نماینده اعزامی کشورمان به رقابت‌های جهانی بسکتبال سه نفره دانش‌آموزی پس از شکست در اولین بازی برابر مغولستان، در دومین گام مجارستان را شکست داد و در سومین دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ مقابل فرانسه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

تیم دانش‌آموزی اصفهان که با وجود هم‌امتیازی و تفاضل بهتر نسبت به مغولستان به علت شکست در بازی رودررو به عنوان تیم دوم گروه A راهی دور بعد و حریف تایلند سرگروه گروه B این رقابت‌ها شده است، عصر امروز بازی خود در مرحله حذفی را برابر تایلند انجام خواهد داد که در صورت برتری به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت.

رقابت‌های بسکتبال سه نفره دانش‌آموزان جهان به صورت فشرده و با انجام دو بازی در هر روز، با قانون ۱۰ دقیقه زمان مفید و کسب ۲۱ امتیاز در شهر پکن در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز