خبرگزاری کار ایران

فردا برگزار می‌شود؛

انتخابات فدراسیون شمشیربازی با حضور یک نامزد!

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۲۲

فضل‌الله باقرزاده تنها نامزد مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی است که بدون داشتن رقیب انتخاباتی برای کسب رای اعتماد اعضای مجمع تلاش خواهد کرد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی فردا دوشنبه با حضور تنها یک نامزد در محل آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فضل‌الله باقرزاده تنها نامزد مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی است که بدون داشتن رقیب انتخاباتی برای کسب رای اعتماد اعضای مجمع تلاش خواهد کرد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی که دومین مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی در سال ۹۳ پس از انتخابات بوکس به شمار می رود ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه در سالن همایش مجموعه آکادمی ملی المپیک و به ریاست نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

باقرزاده چهار سال پیش در مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی که دوازدهم خرداد ماه برگزار شد با کسب ۴۱ رای از میان ۴۲ رای ماخوذه(یک رای سفید بود) رئیس فدراسیون شمشیربازی شد در حالی پنج ماه پیش از آن سرپرستی این فدراسیون را بر عهده داشت.

البته باقرزاده علاوه بر چهار سال گذشته طی سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵ هم ریاست فدراسیون شمشیربازی را بر عهده داشت اما بهمن‌ماه سال ۸۵ یعنی دو ماه بعد از دو مدال برنزی انفرادی و تیمی که شمشیربازان اپه در بازی‌های آسیایی دوحه کسب کردند، از سمت خود برکنار شد. بعد از این برکناری فدراسیون شمشیربازی به ترتیب توسط مهدی محمدزاده(هشت ماه سرپرستی)، جواد یزدان‌پناه(سه ماه سرپرستی)، غلامحسین عسگری(۱۰ ماه سرپرستی + ۱/۵ سال ریاست) اداره شد تا اینکه باقرزاده دوباره مدیریت این فدراسیون را بر عهده گرفت.

در صورتیکه باقرزاده در مجمع انتخاباتی روز دوشنبه موفق به کسب آرای لازم(نصف + یک) شود برای دومین دوره متوالی ریاست فدراسیون شمشیربازی را برعهده خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز