خبرگزاری کار ایران

عملکر مولر قابل قبول است؛

سلطانی: تیم‌های ملی واترپلو در وضعیت خوبی قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۸۹

از صحبت‌های بازیکنان تیم ملی استنباط کرد چراکه بچه‌ها از وضعیت و شرایط تمرینی سرمربی جدید راضی هستند و به نظر می‌رسد باید به آینده امیدوار بود.

رییس کمیته فنی واترپلو درباره عملکرد چند ماهه مولر در ایران گفت: به نظرم عملکر مولر از زمانی که به ایران آمده، قابل قبول است و بازیکنان هم از این شرایط راضی هستند و همه به آینده امیدوارند.

به گزارش ایلنا، داود سلطانی درباره شرایط اردوهای تیم ملی واترپلو ایران اظهار کرد: در حال حاضر تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایران در اردو هستند و هر روز تمرین می‌کنند. این شرایط تا ۲۴ خردادماه ادامه دارد و پس از آن ملی‌پوشان دو وعده در روز تمرین می‌کنند تا آمادگی لازم را کسب کنند و بتوانند تا زمان آغاز مسابقات بین‌المللی پیش روی خود به آمادگی صددرصدی برسند.

سلطانی با تاکید بر شرایط مساعد تیم ملی واترپلو ایران ادامه داد: در کل تیم‌های ملی واترپلو در وضعیت خوبی قرار دارند. تیم ملی جوانان که عازم مسابقات جهانی هستند و بزرگسالان هم در حال تمرین با هدف موفقیت در بازی‌های آسیایی هستند. واقعیت این است که بعد از مدت‌ها که بچه‌ها دور هم جمع شده‌اند از همه لحاظ شرایط خوبی در تیم حاکم است. با توجه به تمرینات و نظمی که وجود دارد امید زیادی دارم که وضعیت تیم‌های ملی نسبت به قبل بهتر هم شود.

رییس کمیته فنی واترپلو درباره عملکرد چند ماهه مولر سرمربی تیم ملی تصریح کرد: در این چند ماهی که از حضور مولر در ایران می‌گذرد، به نظر من عملکرد او مطلوب و مورد قبول بوده است. این نکته را هم می‌توان از صحبت‌های بازیکنان تیم ملی استنباط کرد چراکه بچه‌ها از وضعیت و شرایط تمرینی سرمربی جدید راضی هستند و به نظر می‌رسد باید به آینده امیدوار بود.

وی درباره اردوهای تدارکاتی پیش روی تیم ملی واترپلوی ایران گفت: فدراسیون برای تیم ملی جوانان و بزرگسالان اردوهای برون‌مرزی مفیدی را در نظر گرفته است. از حدود ۲۰ تیرماه به مدت ۱۵ روز تیم ملی ایران به اردوی مجارستان اعزام می‌شود و در آن‌جا هم چند بازی تدارکاتی برای آن‌ها پیش‌بینی کردیم. البته این بازی های تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی کشور مجارستان است اما احتمال آن وجود دارد که با تیم ملی جوانان مجارستان بازی دوستانه برگزار کنیم.

سلطانی درباره مدیریت صحیح برنامه‌های پیش روی تیم‌های واترپلوی ایران تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ها و مسابقات زیادی که امسال پیش‌روی تیم ملی ایران است وجود یک مدیرت قوی لازم است. تقسیم‌بندی کارها باید به صورتی انجام بگیرد که نتیجه‌اش موفقیت برای تیم ملی بزرگسالان و جوانان واترپلو باشد. در حال حاضر هم مدیریت‌ها درست صورت گرفته و تیم جوانان و تیم بزرگسالان هم با برنامه به کار خود ادامه می‌دهد. خوشبختانه تقسیم بندی‌ها درست انجام شده و کارها با نظم رو به جلو حرکت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز