خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی آسیا – ازبکستان؛

اسبقی طلا گرفت؛ حاجی پور برنزی شد / حذف فرشیدی در گام نخست!

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۴۳۴

بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از روز گذشته در سالن " کاخ ورزش " تاشکند ازبکستان آغاز شده است.

در ادامه دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا، بهنام اسبقی با شایستگی مدال طلای وزن ۶۸ - کیلوگرم را به گردن آویخت.

به گزارش ایلنا، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از روز گذشته در سالن " کاخ ورزش " تاشکند ازبکستان آغاز شده است.

در دومین روز مسابقات کیوروگی که از امروز(سه شنبه) در حال برگزاری است. بهنام اسبقی در فینال وزن چهارم مسابقات رو در روی تکواندوکار عربستان قرار گرفت و با شایستگی به برتری رسید و مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را به گردن آویخت.

وی پیش از این تکواندوکارانی از قزاقستان(۹ بر صفر)، کره جنوبی(۱۵ بر ۱۰) و افغانستان(۱۴ بر ۵) را شکست داده بود.

مدال برنز بر گردن کاپیتان تیم ملی بانوان

در ادامه دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا، سوسن حاجی پور با قبول شکست برابر تکواندوکار کره جنوبی به مدال برنز رسید. در دومین روز مسابقات کیوروگی که از امروز(سه شنبه) در حال پیگیری است، سوسن حاجی پور تکواندوکار وزن چهارم تیم ملی با قبول شکست برابر کره جنوبی به مدال برنز ۵۷ - کیلوگرم رسید. کاپیتان تیم ملی بانوان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال برنز، مقابل تکواندوکارانی از قزاقستان و فیلیپین پیروز شده بود.

همچنین پریسا فرشیدی تکواندوکار وزن ۶۲ - کیلوگرم تیم ملی، در اولین گام و در مبارزه ای نزدیک ۱۳ بر ۱۱ به تایلند باخت و از دور رقابتها کنار رفت.

گفتنی است؛ روز گذشته و در اولین روز این مسابقات فرزان عاشورزاده در وزن دوم مردان، مدال طلا را به گردن آویخت و فریده رشیدی در وزن دوم بانوان به مدال برنز رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز