خبرگزاری کار ایران

ایتالیا برای انتقام بازی می کند؛

موسوی: کری های بازیکنان ایتالیا باعثبالا رفتن انگیزه ما می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۸۸

سال گذشته ایرانی های مقیم ایتالیا با حضور خود در سالن روحیه زیادی به ما دادند. امیدوارم امسال هم این اتفاق تکرار شود چون حتی حضور یک ایرانی در سالن هم انگیزه ما را بالا می برد.

دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران از نظر فنی و تکنیکی بهتر از ایتالیایی ها هستند و اگر همگی آماده باشند می توانیم این تیم را سه بر صفر شکست دهیم.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی اظهار داشت: در رقابت های سال گذشته شاید برخی تیم ها ما را دست کم می گرفتند و با شناخت دقیق به میدان نمی آمدند اما امسال شرایط تفاوت کرده است و همه تیم ها با آنالیز کامل و تماشای فیلم مسابقات ایران مقابل ما صف آرایی می کنند که همین مسئله کار را برای ما سخت می کند.

وی ادامه داد: ایتالیا برای انتقام مقابل ما بازی می کند و به دلیل اینکه میزبان مرحله نهایی است و لیگ جهانی را نیز بسیار خوب شروع کرده است آرامش روحی و تمرکز بیشتری در بازی با ایران خواهد داشت.

موسوی تاکید کرد: اگر بازیکنان آماده باشند می توانیم ایتالیا را ۳ بر صفر شکست دهیم. اگرچه برخی بازیکنان ایتالیا نامدارتر از بازیکنان ایران هستند اما ما از نظر فنی و تکنیکی بهتر از آنها هستیم. برای پیروزی به ایتالیا آمده ایم و تلاش می کنیم به این هدف برسیم.

وی درباره کری خوانی های برخی بازیکنان ایران برای مسابقه مقابل ایران گفت: اگر بازیکنی بگوید در یک مسابقه می بازم اعتماد به نفس ندارد و طبیعی است یک ورزشکار چنین حرف از برد بزند. ایتالیایی ها پس از دو شکستی که از ما خورده اند می خواهند ثابت کنند آن نتایج اتفاق بود.

دفاع وسط تیم ملی والیبال گفت: حتی اگر نتیجه بازی را ببازیم، بازنده از زمین بیرون نمی آییم چون با تمام توان تلاش می کنیم. کری های بازیکنان ایتالیا نیز قطعا باعثبالا رفتن انگیزه بازیکنان ما می شود زیرا می خواهند حرف های خود را در داخل زمین مسابقه بزنند.

وی افزود: مردم لطف زیادی به والیبال داشته اند و این رشته محبوبیتی به اندازه فوتبال پیدا کرده است. انتظارات مردم بی جا نیست اما مقداری فشار روانی روی بازیکنان را افزایش می دهد.

موسوی گفت: سال گذشته ایرانی های مقیم ایتالیا با حضور خود در سالن روحیه زیادی به ما دادند. امیدوارم امسال هم این اتفاق تکرار شود چون حتی حضور یک ایرانی در سالن هم انگیزه ما را بالا می برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز